"آیت‌اللهی" بر صندلی سعیدی در مدیریت شستا تکیه زد

کدخبر: 1021228

خبرنگار «نسیم» کسب اطلاع کرد که دلیل تغییر مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و معرفی آیت اللهی به سمت مدیریت این شرکت، ناشی از به پایان رسیدن دوره سرپرستی سعیدی بر شستا بوده است

به گزارش «نسیم»، بر اساس این گزارش، هیات مدیره شستا در نشستی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی روز شنبه در محل شرکت سازمان تامین اجتماعی(شستا) برگزار شد، به اتفاق آرا سیدمحمدرضا آیت اللهی را به عنوان مدیرعامل جدید شستا انتخاب کردند.

در این نشست آیت اللهی گفته استکه پذیرش مسئولیت در شستا برکتی است که به ما داده شده تا بتوانیم به کارگران کشور که صاحبان اصلی شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی هستند، خدمت کنیم.

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) شرکت هلدینگ سرمایه گذاری متعلق به سازمان تأمین اجتماعی ایران است، که در سال 1365 در قالب یک شرکت سهامی خاص، با سرمایه اولیه 2 میلیارد تومان تأسیس شد.

این شرکت که به عنوان یکی از منابع مهم درآمدی سازمان تأمین اجتماعی ایران است در زمینه سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیت های اقتصادی و بازرگانی اعم از فعالیت تولیدی، بازرگانی، خدماتی (مالی، مدیریتی و…)و تاسیس و مبادلات سهام انواع شرکت ها فعالیت می کند.

ارسال نظر: