ضرابی‌زاده: "دختر شینا" در آستانه چاپ ۲۲ است

کدخبر: 1025659

نویسنده کتاب دختر شینا در گفتگو با «نسیم» با اعلام این خبر افزود: جای خوشحالی دارد که مردم به کتاب‌های دفاع مقدس اقبال دارند و این مسئله سهم نویسندگان این حوزه را بسیار سنگین می‌کند

بهناز ضرابی زاده، نویسنده کتاب "دختر شینا" در گفتگو با «نسیم» در خصوص استقبال از این کتاب بعد از شروع مسابقه کتاب و زندگی گفت: به گفته انتشارات سوره مهر استقبال از کتاب بسیار خوب بوده است و این جای خوشحالی دارد که مردم به کتاب های دفاع مقدس اقبال دارند.

وی افزود: بعد از شرکت در مسابقه حدود 35 هزار نسخه جدید از کتاب منتشر شد و فکر می کنم الان در آستانه چاپ بیست و دوم قرار دارد.

ضرابی زاده تاکید کرد: این استقبال زمانی که آمار سرانه مطالعه در کشور پایین است نشان می دهد که مردم علاقه زیادی به این حوزه دارند و این سهم نویسندگان دفاع مقدس را بسیار سنگین می کند که نوشتن این کتاب ها را جدی بگیرند.

گفتنی است، «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی‌زاده شامل خاطرات قدم‌خیر محمدی کنعان دربردارنده زندگی یکی از همسران شهدا از پیش از انقلاب تا شهادت است. این کتاب محور سومین دوره مسابقه کتاب و زندگی انتخاب شده است .

این اثر از دوران کودکی راوی یعنی زمانی که او فرزند «حاج‌آقا» در روستای قایش رزن زندگی می‌کرد تا زمان شهادت همسرش، شهید حاج ستار را روایت می‌کند. محمدی در این کتاب هم به لحظات شیرین و هم به دوری‌های تلخ همسرش از خانواده اشاره می‌کند .

ارسال نظر: