عبادی‌پور: آمریکایی‌ها کم اشتباه کردند و به پیروزی رسیدند

کدخبر: 1026537

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران افزود: اصلاً خود را از قبل بازنده نمی‌دانستیم و در تمام لحظات تلاش کردیم/ موفق شدیم یک ست از مقتدرترین تیم مسابقات بگیریم/ با این بازی که امروز کردیم، فکر می‌کنم انگیزه به تیم برگشت

به گزارش «نسیم» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور درمورد شکست 3 بر یک برابر آمریکا اظهار داشت: آمریکا با هدف کسب سهمیه المپیک در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است و برای رسیدن به هدف خود بسیار آماده است. آنها با تمام قدرت به ژاپن آمده اند؛ با وجود اینکه ما خیلی تلاش کردیم، اما آمریکایی ها کم اشتباه کردند و به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: ما اصلاً خود را از قبل بازنده نمی دانستیم و در تمام لحظات تلاش کردیم، اما نشد. آنها بهتر از ما بازی کردند و به پیروزی رسیدند و باید به آنها تبریک گفت. واقعاً جنگیدیم و موفق شدیم یک ست از مقتدرترین تیم مسابقات بگیریم، بدون شک مردم این موضوعات را متوجه می شوند. آمریکایی ها خیلی کم اشتباه بازی کردند و باوجود تمام تلاش ما آنها موفق شدند به پیروزی برسند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درخصوص بازی فردا مقابل ژاپن گفت: با این بازی که امروز کردیم فکر می کنم انگیزه به تیم برگشت. با این شرایط فکر می کنم بازی سختی در انتظار ژاپنی ها باشد. ما در تمام مسابقات محکوم به پیروزی بودیم، اما شرایط به گونه ای بود که نمی توانستیم به هدف خود برسیم. فردا تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا ژاپن را شکست دهیم.

ارسال نظر: