آیت‌الله مکارم شیرازی: عزای امام حسین مسلمانان را در برابر دشمنان نفوذناپذیر می‌کند

کدخبر: 1035088

این مرجع تقلید با تقدیر از برگزاری عزاداری پرشور مردم گفت: تنها اقلیت ضعیفی کارهای افراطی انجام دادند که ان‌شاءالله خداوند آنها را هدایت کند تا دست از افراط‌کاری بردارند تا مسائلی مثل قمه‌زنی منتفی شود

به گزارش «نسیم»، رسا نوشت:

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در ابتدای درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تقدیر از برگزاری عزاداری پرشور و باشکوه ملت ایران در ایام عزای حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: تنها اقلیت ضعیفی کارهای افراطی انجام دادند که ان شاءالله خداوند آن ها را هدایت کند تا دست از افراط کاری بردارند تا مسائلی از قبیل قمه زنی منتفی شود.

وی افزود: باید از مردم بیدار، هوشیار و عاشق امام حسین(ع)و مبانی ولایت اهل بیت(ع) برای عزاداری های پر شور و پرمحتوا باید تشکر کرد.این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: در کنار مرقد مقدس حضرت امام حسین (ع) نیز غوغایی به پا بود و میلیون ها نفر از کشورهای گوناگون جهان در کربلای معلی حضور پیدا کرده بودند و مراسم عزای امام حسین(ع) را باشکوه خاصی برگزار کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که عزای امام حسین(ع) هر سال خون تازه ای به رگ های مکتب اهل بیت(ع) و اسلام به جریان می اندازد، اظهار داشت: با این خون تازه اسلام و مسلمانان در برابر دشمنان نفوذ ناپذیر خواهند شد.

وی ادامه داد: امیدوارم همه مأجور و دارای ذخیره یوم المعاد باشند و عزاداری های امام حسین(ع) را فراموش نکنند. / پایان خبر /

ارسال نظر: