حاجی بابایی: استکبار امروز در آمریکا و انگلیس همان استکبار فرعون است

کدخبر: 1036023

وزیر اسبق آموزش و پرورش در دولت دهم در حاشیه مراسم ۱۳ آبان گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" مرگ بر روحیه استکباری آمریکا است/ همه ملت‌ها مرگ بر سیطره و نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کنند

به گزارش «نسیم»، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

ابراهیم حاجی بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در دولت دهم در حاشیه مراسم یوم‌الله 13 آبان، اظهار داشت: مطابق فرموده رهبری معظم انقلاب شعار مرگ بر آمریکای ملت ما براساس آیات قرآنی است، زمانی که می‌گوییم (لا اله الاالله) یعنی مرگ بر هرکسی که غیر از خدا بخواهد بر مردم تسلط داشته باشد.

وی ادامه داد: استکبار امروز در آمریکا و انگلیس همان استکبار فرعون است و در هر زمانه‌ای نظامی استکباری وجود دارد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: اگر مرگ بر هر ملتی گفته شود بدترین کلام و شعار است، لذا همه ملت‌ها در نزد ما عزیز بوده و جایگاه خود را دارند.

وی افزود: اما هر دولتی که بخواهد تفکر استکباری داشته، کشورهای دیگر را جزء شهروندان درجه دو حساب کند و منافع آنها را نیز تهدید نماید، دولتی استکباری محسوب می‌شود.

حاجی بابایی افزود: از ستم‌های آمریکا به ملت ایران می‌توان به شهادت تعداد کثیری از جوانان کشور و ایجاد کودتا و نیز سقوط هواپیمای مسافربری ایران است، امروز هم استکبار جهانی به دنبال تحریم و نفوذ در کشور ما است، بنابراین شعار "مرگ بر آمریکا" مرگ بر این روحیه استکباری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز شما در داخل کشور آمریکا با افراد درخصوص استکبار صحبت کنید حتی یک نفر از شهروندان آمریکایی نیز استکبار را قبول ندارد؛ بنابراین همه ملت‌ها مرگ بر سیطره و نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کنند.

ارسال نظر: