امیر موسوی: صفحه فیس‌بوک منتشرکننده خبر مجروحیت "سردار سلیمانی" جعلی است

کدخبر: 1040302

این کار‌شناس مسائل استراتژیک در گفتگو با «نسیم» مطرح کرد: این صفحه به وسیله رسانه‌های سعودی ایجاد شده و هر چند وقت یکبار خبری دروغ از آن طریق منتشر می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل «نسیم»، پایگاه خبری روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن به نقل از منابع ایرانی مدعی زخمی شدن "سردار سلیمانی" در سوریه شد. این روزنامه، منبع خبر خود را صفحه فیس بوک منتسب به "امیر موسوی" کار‌شناس مسائل راهبردی و رایزن فرهنگی ایران در الجزایر اعلام کرد. پیش از این نیز خبر دروغ انقال پایتخت سوریه از دمشق به یکی از شهرهای لاذقیه یا طرطوس به نقل از فیس بوک همین کار‌شناس ایرانی منتشر شده بود.

صفحه اصلی امیر موسوی

گردانندگان این صفحه برای تاثیرگذاری بیشتر با ذکر مسئولیت قبلی موسوی به عنوان مشاور وزیر دفاع و سمت کنونی وی در الجزایر و همچنین شناخته شده بودنش در شبکه‌های تلویزیونی عربی، اخبار مورد نظر خود را منتشر می‌کنند. موسوی در گفتگو با خبرنگار «نسیم» انتساب این صفحه به خود را تکذیب و از رسانه‌ها درخواست کرد این اخبار دروغ را منعکس نکنند. وی در خصوص صفحه منتسب به خود گفت: این صفحه جعلی به وسیله فیصل قاسم مجری برنامه الاتجاه المعاکس شبکه تلویزیونی الجزیره راه اندازی شده و هر از چندی دروغ پردازی‌هایی در آن انجام می‌گیرد.

صفحه جعلی منتسب به امیر موسوی

ارسال نظر: