تصویربرداری "دایو" با موضوع شهدای غواص در ایستگاه آخر

کدخبر: 1044225

تصویربرداری فیلم داستانی "دایو" از تازه‌ترین محصولات باشگاه فیلم سوره حوزه هنری با موضوع شهدای غواص به مراحل پایانی خود رسید

به گزارش «نسیم»، تصویربرداری فیلم داستانی «دایو» با موضوع شهدای غواص از تازه‌ترین محصولات باشگاه فیلم سوره حوزه هنری در مراحلی پایانی قرار دارد.

«دایو» که تا پیش از این به نام «تلظی» شناخته می‌شد، تاکنون 90 درصد تصویربرداری خود را پشت سر گذاشته و 10 درصد باقی مانده در هفته جاری انجام خواهد شد. پلان‌های باقی مانده این کار شامل پلان تشییع شهدا و چند نمای زیر آب است که به زودی تصویربرداری می‌شوند.

همچنین مراحل تدوین و صداگذاری همزمان این اثر در حال انجام است و در بخشی از کار از جلوه‌های ویژه بصری استفاده می‌شود که این بخش‌ها نیز زیر نظر حسین دارابی، کارگردان کار در حال پیگیری است.

عوامل فیلم در تلاش هستند که اولین نسخه فیلم «دایو» را تا اوایل دی ماه آماده کنند. امیر کربلایی‌‌زاده، علیرضا مظفری و آفرین عبیسی بازیگران این اثر کوتاه داستانی به شمار می‌روند.

لوکیشن اصلی این فیلم شهرک سینمایی دفاع مقدس است و بخش‌هایی از آن نیز در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تصویربرداری می‌شود و حضور متعدد هنروران در سکانس‌های مختلف این اثر و استفاده از انفجارهای واقعی بر حجم تولید آن به عنوان یک اثر کوتاه افزوده است.

ارسال نظر: