سوژه روز:: چطور ستاره‌های سرباز جان تراکتورسازی را گرفتند؟

کدخبر: 1047161

عملکرد بازیکنان سرباز در بازی استقلال و تراکتورسازی یک بار دیگر نشان داد که این بازیکنان به تیمشان کمک نکرده‌اند/ هواداران تبریزی با شعار "تراکتورسازی جای سربازها نیست" نسبت به عملکرد بازیکنان سرباز تیمشان اعتراض کردند

گروه ورزشی «نسیم»، بعد از بازی تراکتورسازی هواداران تبریزی متحد یک شعار سردادند، شعاری که به نظر می‌رسید از دل کل تیم های لیگ برتری بلند می‌شود. آنها با سردادن شعار "تراکتورسازی جای سربازها نیست" نسبت به عملکرد بازیکنان سرباز تیمشان اعتراض کردند.

مدت‌ها است این شائبه مطرح شده است که بازیکنان سرباز چون پولی از باشگاه‌های نظامی نمی‌گیرند حاضر نیستند با دل و جوان برای تیم‌های خود بازی کنند. از اعتراض ملوانی‌ها به حسین ماهینی گرفته تا عملکرد فوق‌العاده ضعیف سربازهای تراکتورسازی در بازی روز گذشته برابر استقلال. واقعیت این است که آنها دلشان با تیم‌های نظامی نیست و نه می‌توانند کمکی به این تیم‌ها کنند، نه به خودشان و البته در نهایت نه به فوتبال ملی. این واقعیتی است که دیر یا زود مسئولان نظام وظیفه باید فکری به حال آن کنند.

عملکرد سربازهای تراکتورسازی در بین بازیکنان سرباز تراکتورسازی فقط محمدرضا اخباری در بازی روز گذشته عملکرد خوبی داشت و بقیه بازی بسیار ضعیفی را انجام دادند. گل دوم استقلال روی اشتباه فاحش سعید آقایی و بختیار رحمانی دو بازیکن سرباز این تیم رقم خورد و به جز این رحمانی نمایش بسیار ضعیفی هم در طول بازی داشت. شجاع خلیل‌زاده از زمین بازی اخراج شد و تقریبا هیچ کدام از حمله‌های استقلال را نتوانست دفاع کند و در نهایت هم سروش رفیعی هرگز بازیکنی در حد نام خود ظاهر نشد و عملا در هیچکدام از حمله‌های تراکتورسازی تاثیری نداشت.

اعتراف بزرگ قلعه‌نویی امیر قلعه‌نویی برای اولین بار اعتراف کرد که تعویض‌هایش هرگز خوب نبوده است و باعث شد تیمش 9 نفره شود. این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که هم نریمان جهان و هم علی حمودی که در این بازی به زمین آمدند هر دو سرباز هستند و حالا این سوال به وجود می‌آید که اصرار تراکتورسازی برای جذب بازیکنان سرباز آیا برآیند مثبتی داشته است یا نه.

ارسال نظر: