جلیلی: آثار برگزیده این دوره از جشنواره عمار در ۱۲ کشور اکران می‌شود

کدخبر: 1047680

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم عمار به «نسیم» گفت: اکران آثار برگزیده این دوره از جشنواره فیلم عمار تنها مختص کشورهای خاورمیانه نمی‌شود؛ بلکه در چند کشور آمریکای لاتین نیز اکران خواهیم داشت

وحید جلیلی در گفتگو با «نسیم»، درباره عدم اختصاص بودجه تعیین شده از سوی مجلس برای جشنواره فیلم عمار توسط دولت گفت: قصد ندارم جشنواره عمار که نیروهای مردمی مخلص زیادی در آن فعالیت می کنند را وارد حاشیه های این چنینی شود.

وی ادامه داد: مصوبه بودجه جشنواره فیلم عمار از سوی مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد مردم سالارانه در نظر گرفته شده و به دولت نیز ابلاغ شده است، ولی دولت حاضر به اجرای آن مصوبه نشده؛ با این حال نمی خواهم جشنواره فیلم عمار وارد این حواشی شود.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم عمار اظهار داشت: ما توقع داریم که قوانین کشور اجرا شود و مصوبات مجلس شورای اسلامی محقق شود؛ با این حال معطل هیچ کس برای اجرای جشنواره فیلم عمار نخواهیم ماند.

جلیلی درباره اکران آثار برگزیده این دوره از جشنواره فیلم عمار در سایر کشورها افزود : امسال در 10 تا 12 کشور دنیا آثار برگزیده ها را اکران خواهیم کرد؛ البته سال گذشته نیز این روند را انجام دادیم و آثار را در برخی کشورها از جمله فلسطین اکران کردیم.

وی خاطر نشان کرد: اکران آثار برگزیده این دوره از جشنواره فیلم عمار تنها مختص کشورهای خاورمیانه نمی‌شود؛ بلکه در چند کشور آمریکای لاتین نیز اکران خواهیم داشت.

ارسال نظر: