اپل iPhone ۶c را با نمایشگر ۴ اینچی در ماه آوریل معرفی می‌کند

کدخبر: 1047692

شنیده شده اپل قصد دارد آیفون ۶ سی را با نمایشگر ۴ اینچی و بدنه فلزی عرضه کند/ گفته شده این محصول اوایل بهار و در ماه آوریل معرفی می‌شود

به گزارش «نسیم»، اخیرا شایعاتی منتشر شده مبنی بر این که گویا اپل قصد دارد نسخه ارزان‌قیمت‌تر iPhone 6 را با نام iPhone 6c و با نمایشگر ۴ اینچی عرضه کند. حال به گزارش MacRumors و به نقل از وب سایت چینی MyDrivers، گفته می‌شود برای دیدن این محصول انتظار طولانی لازم نیست و اوایل بهار این محصول اپل را خواهیم دید.

MyDrivers می‌گوید که نقشه راه یک اپراتور موبایل چینی با نام China Mobile به وجود آیفونی کوچک‌تر با نام iPhone 7c اشاره دارد که در ماه آوریل معرفی خواهد شد. اما MacRumors، که ید طولایی در پوشش اخبار و شایعات مربوط به اپل دارد، معرفی این محصول با نام 7c را به دلیل نبود iPhone 7 بعید می‌داند و در مقابل تا حد زیادی معرفی iPhone 6c را محتمل دانسته است.

اوایل ماه جاری میلادی، Mark Gurman از وب سایت 9to5Mac گزارشی منتشر کرد که در آن گفته شده اپل در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادی بزرگ در ماه مارس است و در آن قصد دارد از دومین نسل ساعت هوشمند Apple Watch و iPhone 6c پرده‌برداری کند. در گزارش دیگری گفته شد که این محصول، مانند iPhone 5c ، نمایشگر ۴ اینچی خواهد داشت، ولی فاقد بدنه پلاستیکی خواهد بود و از بدنه فلزی بهره می‌برد. همچنین iPhone 6c تنوع رنگ بیشتری نسبت به سری پرچم‌دار آیفون‌ها خواهد داشت.

در هر حال سیر زمانی این شایعات با آنچه Gurman در گزارش خود گفته چندان تفاوتی ندارد و شاید انتظار به حقیقت پیوستن این موارد چندان هم بیجا نباشد. باید صبر کرد و منتظر ماند تا ببینیم چه خبرهای دیگری در رابطه با معرفی نسل بعدی اپل واچ و آیفون جدید به دستمان خواهد رسید.

منبع: BGR

ارسال نظر: