ایران اقدام تروریستی منطقه زینبیه را محکوم کرد

کدخبر: 2007967

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی در منطقه زینبیه سوریه که منجر به کشته و مجروح شدن دهها نفر از شهروندان بی گناه این کشور شد را شدیدا محکوم و با خانواده‌های قربانیان و ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی در منطقه زینبیه سوریه که منجر به کشته و مجروح شدن دهها نفر از شهروندان بی گناه این کشور شد را شدیدا محکوم و با خانواده های قربانیان و ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.

جابری انصاری اظهار داشت : گروه های تروریستی مورد حمایت خارجی با ادامه کشتار بی گناهان، همزمان با گفت وگوهای ژنو در صدد برهم زدن روند در حال شکل گیری برای حل سیاسی بحران سوریه و پایان دادن به این فاجعه انسانی هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین بار دیگر خواهان اقدام جدی برای پایان دادن به سیاست حمایت از گروههای تروریستی و ارسال سلاح و نیرو به داخل سوریه شد.

دو انفجار تروریستی در روز یکشنبه در منطقه زینبیه واقع در جنوب دمشق منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه شد.

این دو انفجار در محله کوع السودان واقع در منطقه زینبیه به وقوع پیوست؛ تروریست ها ابتدا یک خودروی بمب گذاری شده را منفجر کردند و پس از آن یک تروریست انتحاری خود را میان اهالی این منطقه منفجر کرد .

ارسال نظر: