مهدی محمدی:

هاشمی اگر به آنچه می‌گوید باور دارد، در اعتراض به عدم احراز صلاحیت سیدحسن انصراف بدهد

کدخبر: 2008451

مهدی محمدی نوشت: کاملا طبیعی است که آنگونه پا را از گلیم فراتر گذاشتن، بی پاسخ هم نخواهد ماند. یکی از مهم ترین سوال هایی که اکنون باید پرسید این است که عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی مربوط به هفته گذشته بوده، پس چرا هاشمی اکنون برآشفته است؟

به گزارش « نسیم آنلاین » مهدی محمدی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

واکنش ها به سخنان دیروز هاشمی رفسنجانی تازه آغاز شده است.

کاملا طبیعی است که آنگونه پا را از گلیم فراتر گذاشتن، بی پاسخ هم نخواهد ماند. یکی از مهم ترین سوال هایی که اکنون باید پرسید این است که عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی مربوط به هفته گذشته بوده، پس چرا هاشمی اکنون برآشفته است؟ شاید یکی از پاسخ ها این باشد که هاشمی تازه دیروز متوجه شد که رایزنی هایش بی ثمر مانده و نام او در فهرست نهایی جامعه مدرسین برای انتخایات خبرگان قرار نخواهد گرفت. خبر دوم را هم امروز به ایشان خواهند رساند و آن اینکه در واکنش به بی حرمتی دیروز به فقهای شورای نگهبان، جامعه روحانیت مبارز تهران هم یکپارچه تصمیم گرفته نام وی را در فهرست خود قرار ندهد.

این بازی دوگانه بالاخره روزی فاش خواهد شد و مردم خواهند دانست کسی که اینچنین علیه شورای نگهبان موضع می گیرد، خود بیش از یک ماه است که زمین و آسمان را واسطه کرده تا از فیلتر این شورا بگذرد! من تصور می کنم البته یک راه ساده تر هم هست و آن این است که آقای هاشمی اگر واقعا به آنچه می گوید باور دارد، جوانمردی کند و در اعتراض به عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی از انتخابات خبرگان انصراف بدهد. نحوه پاسخ هاشمی به این درخواست نشان خواهد داد که در آنچه می گوید صادق است یا اینکه فقط اراده کرده تا با قربانی کردن سید حسن خمینی، راهی برای بالا کشیدن خود پیدا کند؟!

ارسال نظر: