سخنگوی کاخ کرملین : نباید لندن را چندان جدی گرفت

کدخبر: 2008471

دیمیتری پسکوف نیز با رد ادعاهای اخیرا مطرح شده توسط وزیر خارجه انگلیس در خصوص تلاش‌های روسیه برای برافروختن درگیری‌ها در سوریه گفت: این ادعاها کاملا غیرمنطقی است و نباید چندان جدی گرفته شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، فارس نوشت : "دیمیتری پسکوف" سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که ادعای لندن در خصوص اینکه روسیه آتش درگیری‌ها در سوریه را شعله‌ورتر کرده، غیرمنطقی است و نباید جدی گرفته شود.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف تأکید کرد: البته چنین ادعاهایی نباید خیلی جدی گرفته شود چرا که مسکو تلاش‌های جدی برای کمک به سوریه در مبارزه با تروریسم صورت داده است.

وی افزود: بنابراین مطرح کردن چنین اظهاراتی کاملا غیرمنطقی است و از همه مهمتر اینکه در تضاد کامل و آشکار با ماهیت اصلی تلاش‌های صورت گرفته توسط روسیه است.

بر اساس این گزارش، هاموند روز گذشته مدعی شده بود که اقدامات روسیه در سوریه مواضع نیروهای تروریستی داعش شده است. وی همچنین دلیل این ادعا را این چنین مطرح کرده بود که روسیه می‌گوید می‌خواهد داعش را نابود کند اما در عمل مواضع داعش را بمباران نمی‌کند و در حال بمباران مواضع معارضان میانه‌رو در سوریه است.

بنا بر این گزارش، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز ساعاتی پیش با انتقاد شدید از اظهارات «فیلیپ هاموند» وزیرخارجه انگلیس، مطرح شدن این ادعاها را پیش‌درآمد «حیله‌ای خطرناک» در میان مذاکرات ژنو-3 میان طرفین سوری خواند.

ارسال نظر: