ایوبی:

سینما بهترین وسیله برای ایجاد وفاق ملی در جامعه است

کدخبر: 2008579

رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری آن هم با شکوه در حال انجام است و امیدوار هستم که برگزاری آن مقدمه ای برای موفقیت فیلم های حاضر در جشنواره در گیشه های سینماها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، حجت اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در زمان اکران فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی" به برج میلاد آمد و ضمن صحبت با اهالی رسانه و پاسخ گویی با آنها به تماشای این فیلم نشست.

حجت اله ایوبی در ابتدای ورود خود به برج میلاد در جمع خبرنگاران، گفت: همکاران من در دبیرحانه سی و چهارمین جشنواه فیلم فجر تمام تلاش خود را می کنند تا این دوره به بهترین صورت و شکل ممکن برگزار شود.

وی افزود: بر این اساس تمام تلاش های لازم در حال انجام است تا کارهای مرتبط با برگزاری سی و چهارمین جشنواره فجر به خوبی انجام شود. همانطور هم که می بینید در دو روز نخست برگزاری جشنواره هم تمام همکاران با انرژی فراوان تلاش کرده اند تا این جشنواه باشکوه برگزار شود.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: بر همین اساس هم امیدوار هستم تا دل آن دسته از افراد و گروه هایی که دوست ندارند همه چیز در این جشنواره فیلم به خوبی برگزار شود تغییر و دگرگون شود. زیرا آنها باید بدانند که تمامی دبیران جشنواره فجر از ابتدا تا امروز زحمات فراوانی را برای آن کشیده اند.

ایوبی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تا از دستاوردهایی که در طول 33 دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر به دست آورده ایم به بهترین و شایسته ترین صورت ممکن حفظ و نگهداری کنیم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون دبیری جشنواره سی و پنجم جشنواره فیلم فجر هم گفت: اگر آقای حیدری خود علاقه داشته باشد تا دبیر دوره بعدی این جشنواره باشد از نظر من مانعی ندارد و می تواند دبیری سال آینده را هم برعهده بگیرد.

رئیس سازمان سینمایی افزود: البته اگر برخی ها این اجازه را به آقای حیدری بدهند که بتواند جشنواره سی و پنجم فجر را هم بر عهده داشته باشد. زیرا به گمان من عده ای این موضوع را دوست نداشته و نمی خواهند.

ایوبی ادامه داد: سینما بهترین وسیله برای ایجاد و گسترش وفاق ملی در جامعه و سطح کشور است. ولی متاسفانه می بینیم که عده ای دوست دارند تا از این فضای فرهنگی سوء استفاده کنند. اما امیدوار هستم که این افراد به این نتیجه برسند که دور یکدیگر بر سر یک میز بنشینیم.

وی در پایان تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر برای تمامی اهالی سینما است. برگزاری آن هم با شکوه در حال انجام است و امیدوار هستم که برگزاری آن مقدمه ای برای موفقیت فیلم های حاضر در جشنواره در گیشه های سینماها باشد.

ارسال نظر: