نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف مقابله با استکبار است که باید حفظ شود

کدخبر: 2008703

ابوشریف در نشست جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای ما بسیار عزیز و نقطه عطفی در برابر استکبار است و به همین دلیل باید این انقلاب را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در همایش عزت ملی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: استکبار جهانی که یک حالت روانی است خود را با قدرتش نشان می دهد مثلا امریکا با قدرت نظامی، خود را نشان می دهد و به همین دلیل است که ما نیز باید قدرت خود را به رخ بکشیم و با توجه به قرآن باید این را بدست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: فلسطین از سال 1970 میلادی توسط رژیم صهیونیستی اشغال شد و انگلستان در آن زمان ابر قدرت بود و نه برای اصلاح بلکه برای طغیان از این قدرت استفاده کرد و بیانیه‌ای را برای سکونت یهودیان در فلسطین داد که این اوج طغیان انگلستان بود.

ابوشریف افزود: همچنین انگلستان در آن زمان اقداماتی برای مسلح کردن رژیم صهیونیستی کرد و این رژیم را به پیشرفته‌ترین سلاحها مجهز کرد البته فرانسه نیز برای حمایت از رژیم صهیونیستی طرح هسته‌ای و همچنین مجهز کردن این رژیم به هواپیماهای میراژ را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه در فقه اسلامی دو وظیفه واجب عینی و کفایی داریم که واجب عینی باید همه به آن عمل کنند گفت: ما در رابطه با فلسطین دو واجب داریم که یکی به علت وجود قبور پیامبران است که باید این سرزمین آزاد شود و دیگری چون نجات دادن مظلوم یک واجب است پس باید این سرزمین ازاد شود.

نماینده جهاد اسلامی در تهران اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ما بسیار عزیز و نقطه عطفی در برابر استکبار است و به همین دلیل باید این انقلاب را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین به مقاومت خودش ادامه می دهد گفت: در سال 1978 میلادی بزرگترین انتفاضه اتفاق افتاد و در سال 2000 نیز انتفاضه دوم رخ داد که خسارات زیادی به مردم وارد کرد. نوار غزه شاهد چهار جنگ بزرگ بوده که زیر ساخت های ان را خراب کرد و ما الان نیز شاهد انتفاضه دیگری هستیم، در حالیکه جهان اسلام به جنگ های داخلی مشغول است و رژیم صهیونیستی بیشترین راحتی را احساس می کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از فلسطین حمایت از تمام جهان اسلام است گفت: ما شاهد بودیم که نتانیاهو قبل از انتفاضه سوم بیشتر به بحث هسته‌ای ایران می پرداخت اما بعد از این رخداد دیگر کمتر به این بحث می پردازد.

وی در پایان تاکید کرد: باید وحدت خود را حفظ کنیم و کشور های اسلامی با یکدیگر متحد شوند.

ارسال نظر: