فروش یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان کتاب در هرمزگان

کدخبر: 2009229

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان کتاب به فروش رسید .

به گزارش گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت : سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب 10 الی 16 بهمن ماه در بندرعباس با حضور 650 ناشر در قالب 450 غرفه برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد .

وی اضافه کرد : علاوه بر بخش کتاب که برای اولین بار 14 ناشر خارجی نیز از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند ، برای دومین سال پیاپی نیز رسانه های دیجیتال که 60 غرفه را شامل می شد بر غنا و کیفیت نمایشگاه افزوده بود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعداد مراجعه کنندگان از نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت : بر اساس سرشماری انجام گرفته در مدت 7 روز نمایشگاه ، 331 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که از رشد و افزایش خوبی نسبت به سال های قبل برخوردار بوده است .

درویش نژاد به دلایل استقبال مردم از نمایشگاه امسال اشاره کرد و بیان داشت : اطلاع رسانی مناسب ، پخش زنده نمایشگاه از تلویزیون ، حضور دائم رادیو در نمایشگاه ، برنامه های جنبی فرهنگی و هنری متعدد حضور انجمن های مختلف ، تخفیف مناسب ، حضور ناشران مطرح داخلی ، شرکت ناشران خارجی و نمایشگاه رسانه های دیجیتال و … از مهمترین عوامل این استقبال می باشد.

وی در خصوص فروش کتاب درنمایشگاه امسال گفت : مبلغ یک میلیارد و 535 میلیون تومان مربوط به کل خرید از نمایشگاه شامل فروش یارانه ای و آزاد می شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به مدت 7 روزاز تاریخ 10 تا 16 بهمن ماه درمحل دایمی نمایشگاه های بین المللی هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

ارسال نظر: