هشت نکته از هفته نوزدهم لیگ برتر

استقلال اهواز شگفتی‌ساز شد، استقلال خوزستان مدعی

کدخبر: 2009622

هفته نوزدهم لیگ برتر با اتفاق‌های عجیبی همراه بود و بی‌تردید این هفته را می‌توان هفته شگفتی‌های لیگ برتر نامید.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، هفته نوزدهم لیگ برتر با اتفاق‌های عجیبی همراه بود و بی‌تردید این هفته را می‌توان هفته شگفتی‌های لیگ برتر نامید. استقلال تهران برابر تیم قعرجدولی استقلال اهواز متوقف شد، پرسپولیس بازهم از موقعیت‌های خود استفاده نکرد و برابر ذوب آهن به تساوی رسید و البته تیم‌های فولاد و سیاه‌جامگان به سومین برد پشت سرهم خود رسیدند و موفق شدند خود را از ته جدول رده‌بندی جدا کنند. در این هفته هم مثل هفته‌های قبل آمار پایین گلزنی بیش از پیش به چشم می‌آمد هرچند که جذابیت بازی‌ها از نظر شرایط جدولی تا حدودی این ضعف را برطرف کرد.

پرسپولیس همه کار می‌کند جز بردن

بازهم پرسپولیس در روزی که موقعیت گل زیادی را از دست داد نتوانست برابر ذوب‌آهن برنده از زمین بازی خارج شود و این نشان می‌دهد تیم برانکو با ضعف‌های بزرگی در گلزنی مواجه است. پرسپولیس با این نتیجه اختلاف 5 امتیازی خود با صدرجدول را حفظ کرد، به همراه استقلال بهترین خط حمله لیگ برتر شد و به تنها تیمی در لیگ برتر تبدیل شد که در تمام بازی‌های خود گل زده است هرچند که همچنان در نتیجه گیری برابر تیم‌های بزرگ مشکل دارد.

ضعیف‌ترین بازی فصل استقلال

استقلال روز گذشته در یکی از ضعیف‌ترین بازی های فصل خود برابر استقلال اهواز به نتیجه مساوی دست پیدا کرد تا در جدول رده‌بندی هم امتیاز با استقلال خوزستان بشود و در گل زده هم حالا یک شریک جدی به نام پرسپولیس پیدا کند. استقلال در 4 بازی نیم فصل دوم خود 1 برد و 3 تساوی بدست آورده است و روند نزولی این تیم کاملا مشهود است. استقلال اهواز با جوان‌هایش به پنجمین تساوی فصل خود رسید و حالا شاگردان بختیاری زاده امیدوار هستند بتوانند در ادامه فصل با کاری شبیه به معجزه تیم‌شان را درلیگ برتر نگه دارند.

دراگان، برنده دربی کروات‌ها

تیم فوتبال فولاد در ادامه روند روبه رشد خود روز گذشته موفق به پیروزی برابر سپاهان شد، تیمی که روی نیمکت خود استیماچ کروات را می‌دید. شاگردان دراگان اسکوچیچ در این بازی به سومین پیروزی متوالی خود دست پیدا کردند و مدیران این تیم نشان دادند سرمربی فولاد ارزش اعتماد را داشته است.

بازگشت ویسی به جاده خوشبختی

تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از 3 هفته ناکامی در پیروزی، روز گذشته موفق شد سایپا را با نتیجه یک برصفر شکست بدهد که نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شود. این تیم با این نتیجه از تساوی استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس نهایت استفاده را کرد و حالا هم امتیاز با آبی‌های تهرانی و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

طوفان هم باعث نتیجه گرفتن تراکتورسازی نشد

تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه روند نزولی خود در بازی خانگی برابر پدیده اوج گرفته با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در این بازی بارش شدید برف و البته وزش باد باعث شد بازی چند دقیقه‌ای قطع شود و در ادامه تراکتورسازی نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند. تراکتورسازی از زمانی که امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی خود می بیند در 6 بازی 2 برد، 3 مساوی و یک شکست را بدست آورده است که هرگز نمی‌تواند نتایج خوبی باشد.

راه‌آهن شگفتی‌ساز بزرگ هفته

تیم فوتبال راه‌آهن بالاخره بعد از هفته‌ها موفق شد طعم پیروزی را بچشد. این تیم بعد از 10 هفته موفق به گلزنی شد که البته آن هم توسط بازیکنان این تیم به ثمر نرسید و سامان آقا زمانی با یک گل به خودی کار صبا را تمام کرد. علی دایی با شروع نیم فصل دوم هنوز طعم برد را نچشیده است و البته هرهفته از صدرجدول هم دورتر می‌شود.

سیاه‌جامگان به ساحل امن رسید

تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه روند روبه رشد خود موفق شد گسترش فولاد تبریز را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا مثل فولاد سومین برد پشت سرهم فصل خود را جشن بگیرد. سیاه جامگان با این 3 پیروزی خود را حسابی از قعر جدول جدا کرده است اما هنور نتایج پرنوسان کمالوند در گسترش فولاد ادامه دارد.

ملوان، سلطان نتیجه صفر-صفر

تیم فوتبال ملوان که در این روزها با مشکلات عدیده گلزنی روبرو است، در بازی خانگی برابر نفت تهران به نتیجه بدون گل مساوی رسید تا به چهارمین نتیجه بدون گل خود در لیگ برتر برسد. نفت تهران هم همچنان در بردن ناکام است و بعید است که شاگردان منصوریان بتوانند در ادامه فصل کاری از پیش ببرند.

ارسال نظر: