آیت‌الله موحدی‌کرمانی:

مردم یک‌جا به لیست رأی دهند/ اگر نماینده‌ای از آمریکا بترسد همه زحمات بر باد رفته

کدخبر: 2009892

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: تقاضا داریم مردم وقتی به کسانی که لیست را تهیه کرده‌اند، اعتماد کردند، به‌ صورت یک‌جا به این لیست رأی دهند، این بهترین راه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی رئیس شورای ائتلاف اصول‌گرایان امشب در همایش اصول‌گرایان که در جمع مردم شرق تهران در مسجد جامع سمنگان برگزار شد، اظهار داشت: باید افرادی نترس و شجاع به مجالس خبرگان و شورای اسلامی بروند،‌ اگر نماینده‌ای از آمریکا بترسد همه زحمات بر باد رفته است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بیدارترین فرد در این کشور هستند که از آگاهی و بصیرت فوق‌العاده‌ای برخوردارند، ایشان بارها بر کلمه "نفوذ" تأکید کردند، زیرا دشمن قصد نفوذ و برگشت به کشور را دارد و می‌خواهند فرهنگ ما را شبیه فرهنگ طاغوت کنند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: رأی مردم به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای 4 سال سرنوشت کشور را رقم خواهد زد. مردم می‌توانند مجلسی مطیع رهبر را بسازند و یا در مقابل، مجلسی را مزاحم رهبری بسازند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی گفت: تأکید رهبری روی انتخابات خبرگان بی‌دلیل نیست، وای بر روزی که انتخاب یک عالم صورت گیرد که قدرت تصمیم‌گیری نداشته باشد.

وی افزود: خیلی‌ها از رهبر معظم انقلاب به‌خاطر ایستادگی ایشان ناراحت هستند و برنامه دارند که کسی بر سر کار بیاید که شجاعت لازم را نداشته باشد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند "بنده به لیستی که توسط متدینین،‌ انقلابیون، مؤمنین و دلسوزان جمع‌آوری شده باشد رأی خواهم داد"، گفت: مردم نیز باید به این رویه رهبری توجه داشته باشند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی تصریح کرد: نباید گفت که در این لیستی که تشکیل شده چند نفر را نمی‌شناسیم، مردم باید به کسانی که لیست را جمع‌آوری کرده‌اند اعتماد کنند.

وی به ائتلاف اصولگرایان اشاره کرد و گفت: روی این لیست بسیار کار شده و امیدوارم لیستی که تهیه شده مورد رضای خدا، حضرت مهدی(عج) و مورد پسند مقام معظم رهبری باشد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مردم وقتی به کسانی که لیست را تهیه کرده‌اند، اعتماد کردند، به‌صورت یک‌جا به این لیست رأی دهند، این بهترین راه است.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی تصریح کرد: دشمن منتظر ضعف و پشتوانه مردمی است و آن‌گاه به کشور ضربه می‌زند، اما اگر ببیند این مردم با همان قدرت انقلاب در انتخابات نیز حضور پیدا کردند مأیوس می‌شود. اگر مشارکت مردم در انتخابات ضعیف باشد امنیت کشور به مخاطره می‌افتد و اقتدار ایران به حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

وی ادامه داد: اگر شرکت مردم در انتخابات ضعیف باشد نظام آسیب می‌بیند. وظیفه تک تک ما این است که علاوه بر شرکت در انتخابات دیگران را نیز به این مهم دعوت کنیم.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان در پایان تأکید کرد: شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح جزو عباداتی است با ارزش‌های بالا، امیدواریم کسانی از صندوق‌های رأی بیرون بیایند که باعث افتخار کشور شوند

ارسال نظر: