سردار اشتری مطرح کرد

افزایش حقوق پرسنل از برنامه‌های اولویت‌دار ناجا است

کدخبر: 2010089

سردار اشتری، افزایش حقوق کارکنان نیروی انتظامی را از برنامه‌های اولویت دار ناجا عنوان و مطرح کرد: درصدد افزایش حقوق کارکنان خصوصا کسانی که درجات پایین تر و سنوات پایین تر دارند، هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین اشتری در گردهمایی فرماندهان و مدیران ارشد نیروی انتظامی با تبریک ایام دهه فجر گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حق بسیار بزرگی بر گردن مردم مسلمان ایران اسلامی و همه آزادیخواهان جهان دارند و ثمره انقلاب اسلامی ، استقلال و آزادی برای کشور بود .

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث سربلندی ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان شد، بیان کرد: همه ما باید قدردان این نعمت عظیم و گران‌قدر باشیم .

وی خاطرنشان کرد: امروز وارد سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شدیم و در تمام این سال‌ها استکبار جهانی و دشمنان نظام مترصد آسیب به کشور و نظام بودند؛ تلاش دشمنان خارج کردن انقلاب از مسیر خود بود، در تمام این سال‌ها نظام و کشور در تیررس توطئه‌های آنان قرارگرفته بود .

سردار اشتری به حرکت ضدانقلاب‌ها در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و برخی از فتنه‌های داخلی اشاره و عنوان کرد: با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و هوشیاری مردم، توطئه‌های دشمنان خنثی شد .

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بابیان اینکه پیش از انقلاب، ایران کشوری استعمار گونه بود، افزود: با پیروزی انقلاب، دست استعمارگران و استکبار از کشور کوتاه شد؛ در تمام سال‌های استقرار نظام اسلامی و انقلابی در ایران شاهد بودیم که کشورهای مطیع آمریکا و استکبار به چه سرنوشت شومی دچار شدند .

وی با اشاره به حوادث اخیر مصر، خاطرنشان کرد: هدف آمریکا از حمایت برخی، چپاول آن کشورها و استعمار آن‌هاست؛ حضور آمریکا در هر منطقه و کشوری به خاطر سودجویی محض است .

سردار اشتری ادامه داد: بر اساس تحلیل وقایع و بررسی روندهای منطقه‌ای و جهانی اگر دولت ستم‌شاهی در ایران باقی‌مانده بود، مشخص نبود چه به سر این کشور می‌آمد .

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات، یادآور شد: باوجود برخی کاستی‌ها با تکیه‌بر استقلال و آزادی توانستیم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پیشرفت کنیم .

سردار اشتری بابیان اینکه ایستادگی و صیانت از ارزش‌ها رمز پیروزی و تداوم انقلاب بود، تصریح کرد: ایران امروز قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای است و ازنظر دفاعی در وضعیت بسیار مطلوبی هستیم .

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی و امنیتی ما نمایش داده می‌شود، افزود: بخش قابل‌توجه ای از پیشرفت‌های ما رسانه‌ای و عمومی نشده است .

وی بابیان اینکه در تولید علم و فنّاوری نیز روند روبه رشدی داریم، افزود: دشمنان با مشاهده پیشرفت‌های ما به دنبال کارشکنی است و باید همیشه هوشیارانه عمل کنیم .

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بابیان اینکه پوشیدن لباس سبز خدمت افتخار ماست، تأکید کرد: ما حافظان انقلاب، دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستیم .

وی بابیان اینکه باید نیت‌هایمان الهی باشد، عنوان کرد: خداوند را شاکریم که در محیط امن ، الهی و اسلامی زندگی می‌کنیم و سهمی در پیشرفت و اعتلای کشور داریم .

سردار اشتری با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ است، عنوان کرد: امروز شاهد وجود نعمت امنیت به بهترین شکل در کشور هستیم .

این مقام عالی انتظامی بابیان اینکه برخی کوچک‌ترین اتفاق را به عدم وجود امنیت تسری می‌دهند، گفت:دیدگاه این‌چنینی خلاف واقع است و باید منصفانه تحلیل و برداشت کنیم .

وی بابیان اینکه باید تلاشمان در راستای حفظ وضع موجود و ارتقاء آن باشد، اضافه کرد: مدیریت مقام معظم رهبری، هوشیاری نیروهای مسلح ، نظامی، انتظامی ، امنیتی و انسجام ملی و مردمی برآیند این امنیت است .

سردار اشتری ادامه داد: در همه حال باید قدردان این انقلاب باشیم، در راستای پیشرفت انقلاب تلاش کنیم تا ان‌شاءالله این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کنیم .

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فلسفه برگزاری جلسات اخوت، گفت: بر اساس تدابیر تصمیم بر این است که سخنرانان این جلسات از هیئت‌رئیسه و مدیران ارشد ناجا باشند .

وی با اشاره به نقش مؤثر مدیران ناجا در پیشرفت سازمان، یادآور شد: توجیه بودن، بالا بودن اطلاعات مدیران و همچنین استفاده ازنظرت، پیشنهاد‌ها و راهکارهای مدیران در پیشبرد اهداف ناجا کارگشا است .

سردار اشتری، طرح موضوعات سیاسی و اعتقادی را محور اصلی این جلسات عنوان کرد، افزود: امیدوارم این جلسات باکیفیت بیشتری ادامه یابد .

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه افتخار سربازی فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی) راداریم به ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله پرداخت و گفت: شرایط اقتصادی در مجموعه ناجا نیز تأثیرگذار بوده است .

وی ادامه داد: بخشی از این تأثیرگذاری خارج از اختیارات ما بوده و برخی دیگر به عدم برنامه‌ریزی حوزه اقتصادی ناجا مربوط می‌شود، پیشبرد اهداف اقتصادی ناجا نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است .

سردار اشتری با اشاره به اینکه تدبیر، راهکار عبور از مشکلات و موانع است، گفت: در حوزه رفع مشکلات و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان جلسات متعددی برگزار کردیم و با جدیت پیگیر مطالبات هستیم .

وی خطاب به مدیران ارشد ناجا بر لزوم همراهی منطقی با مجموعه اقتصادی ناجا تأکید کرد و افزود: اراده برای بهبود وضعیت اقتصادی ناجا و کارکنان وجود دارد .

سردار اشتری، لازمه پیشبرد اهداف ناجا را همدلی، همراهی و تعامل دانست، گفت: در تلاشیم مطالبات به‌حق کارکنان را پاسخگو باشیم و کارکنان بدانند که عزمی راسخ برای بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها وجود دارد .

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در این راستا با ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان کشوری تعامل و پیگیری‌های لازم صورت گرفته و با منابع کارآمد نیز مشورت شده است .

وی بابیان اینکه اقدامات ناجا در راستای بهبود وضعیت در مسیر اجرا است، خاطرنشان کرد: فضای کار کارکنان باید توأم با آرامش و اطمینان خاطر باشد .

سردار اشتری با اشاره به خدمات شایسته مجموعه اقتصادی ناجا درگذشته و اکنون، گفت: لازمه حل مشکلات تعامل و ارائه راهکارهای منطقی است .

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه وجود برخی چالش‌ها در مأموریت‌های ناجا غیرقابل‌انکار است، بیان کرد: در بررسی حادثه حمله به سفارت عربستان سهم کوتاهی ناجا آن‌قدر که اعلام شد، نبود؛ این حادثه آسیب‌شناسی شد و کارشناسان متعددی نظر دادند، معتقدیم این اتفاقات نباید بیفتد و نیازمند یک هماهنگی بین بخشی است .

سردار اشتری بابیان اینکه حمله به سفارت عربستان سازمان‌دهی شده نبود، تأکید کرد: عزم نیروی انتظامی جلوگیری از وقوع چنین وقایعی است .

وی با اشاره به خدمات شایسته مجموعه‌های مختلف ناجا در یک سال گذشته گفت: باید خلأها شناسایی و راهکارهای منطقی ارائه شود .

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، برقراری امنیت مطلوب در اقصی نقاط کشور را دستاورد مهم ناجا طی یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: به لطف الهی، تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی علیرغم ناامنی‌های موجود در منطقه مشکل امنیتی نداشتیم و این مرهون زحمات همه کارکنان است .

سردار اشتری با اشاره به تنوع و تکثر مأموریت‌های ناجا، یادآور شد: کارنامه عملکرد ناجا در یک سال گذشته مطلوب است .

وی با اشاره به اینکه تعداد شهدا و جانبازان ناجا نسبت به سال گذشته کاهش 50 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: این برای ما یک دستاورد مهم تلقی می‌شود چراکه اساساً ناجا انسان‌محور است و اهداف ناجا با تکیه‌بر نیروی انسانی مجرب پیش می‌رود .

سردار اشتری با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، مطرح کرد: هم‌زمان با راه‌اندازی اربعین خدمات قابل قبولی از سوی ناجا به زائران ارائه شد .

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش بیان کرد: آموزش و ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی کارکنان از اولویت‌های ما به شمار می‌آید و اثرات مثبت این قرارگاه به‌خوبی مشهود است .

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به روند عضو یابی به‌جای عضوگیری در گزینش و استخدام ناجا، اضافه کرد: نخبه یابی و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای کارآمد از اهداف اصلی ما است؛ در بحث استخدام و گزینش، توصیه پذیر نیستیم و برابر قوانین و مقررات و شرایط گزینش پیش می‌رویم .

سردار اشتری، سلامت جسم و روح را از شاخصه‌های اصلی و لازم برای کارکنان ناجا عنوان کرد و گفت: تخصص و تعهد نیز برای ما مهم است اما مهم‌ترین شاخصه ناجا در بحث گزینش، افراد ولایت مدار هستند .

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: نیروی انتظامی قبل، حین و بعد از انتخابات در راستای برگزاری باشکوه این مهم با آمادگی کامل ورود کرده است .

وی بابیان اینکه تلاش دشمن آسیب رساندن به روند انتخابات است، گفت: فتنه 88 نمونه‌ای از توطئه و خباثت دشمنان نظام و انقلاب است که این فتنه با هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و حضور به‌موقع مردم خنثی شد .

سردار اشتری بابیان اینکه تلاش ناجا برگزاری انتخاباتی امن و شکوهمند است، عنوان کرد: برای برگزاری انتخاباتی امن سایر دستگاه‌ها چون صداوسیما، سپاه، بسیج، ارتش، دستگاه قضا و ... نیز تلاش می‌کنند .

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش کلیدی ناجا در برگزاری انتخاباتی امن، تأکید کرد: ان‌شاءالله چون همیشه انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد .

وی در ادامه بابیان اینکه اراده‌ای برای بهره‌گیری از پیشنهاد‌ها و ابتکار عمل فرماندهان و مدیران ناجا در راستای پیشبرد اهداف وجود دارد، افزود: از نقطه نظرات همکاران استفاده می‌کنیم .

این مقام عالی انتظامی، صیانت از نیروهای انسانی کارآمد را از اولویت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در راستای خدمات‌دهی به کارکنان، پیگیر تکمیل واحدهای سازمانی تا پایان سال 95 هستیم .

سردار اشتری بابیان اینکه ارائه تسهیلات مالی نیز به کارکنان از برنامه‌های پیش رو است، خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت‌بندی‌ها تسهیلات ارائه می‌شود .

وی افزایش حقوق کارکنان را نیز از برنامه‌های اولویت‌دار ناجا عنوان و مطرح کرد: درصدد افزایش حقوق کارکنان خصوصاً کسانی که درجات پایین‌تر و سنوات پایین‌تر دارند، هستیم .

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه باوجود سختی و تنوع کار کارکنان ناجا پایه حقوقی پایین است، تأکید کرد: از طریق ستاد کل نیروهای مسلح به دنبال پیگیری موضوع در راستای افزایش پایه حقوق هستیم .

وی با اشاره به اینکه در سال94 تغییرات مثبتی درروند حقوقی و مزایای کارکنانی که حقوق پایین دریافت می‌کردند صورت گرفت، افزود: پیگیری افزایش حقوق کارکنان ناجا یکی از مطالبات ما از ستاد کل نیروهای مسلح است .

سردار اشتری تأکید کرد: با عزم راسخ به دنبال بهبود وضعیت معیشتی کارکنان هستیم، گفت: مشکلات کارکنان را درک می‌کنیم و درصدد گره‌گشایی هستیم .

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه باید با اتحاد و انسجام به دنبال اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری باشیم، گفت: ان‌شاءالله این اقدامات مورد رضایت حضرت ولی‌عصر(عج) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) باشد.

ارسال نظر: