محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در ۲۲بهمن +نقشه

کدخبر: 2010192

محدودیت‌های ترافیکی در روز ۲۲ بهمن برای تردد خودروها در مسیر راهپیمایی اعمال شده که نقشه آن آمده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ مراد مرادی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این‌باره گفت: در روز راهپیمایی 22 بهمن یکسری محدودیت و ممنوعیت برای توقف و تردد در معابر پایتخت اتخاذ شده که روز گذشته رییس پلیس راهور تهران به تشریح کامل آن پرداخت، این محدودیت‌ها از ساعت شش صبح روز پنج‌شنبه اعمال و تا پایان راهپیمایی و تخلیه کامل راهپیمایان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این روز خودروها حق تردد در محدوده‌های اعلام شده را نخواهند داشت ادامه داد: همچنین ممنوعیت توقف خودرو در یکسری معابر نیز وجود دارد که اگر چنانچه خودرویی در این مدت زمانی در این معابر توقف کند نسبت به جابجایی آن اقدام خواهد شد.

مرادی درباره اینکه خودروها به کجا منتقل خواهند شد؟ گفت: خودروها به پارکینگ منتقل نشده بلکه به خیابانی دیگر انتقال داده می‌شوند و رانندگانی که خودروهای خود را در این مسیر پارک کرده باشند، در صورت جابجایی خودرویشان باید با شماره تلفن 110 تماس بگیرند تا محل خودرو به آنان اطلاع داده شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن از خطوط مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

ارسال نظر: