محمود احمدی‌نژاد:

برخی با بزک کردن چهره آمریکا به دنبال مخدوش کردن اراده مردم هستند

کدخبر: 2010401

رئیس‌جمهور سابق گفت: برخی بعد از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب با بزک کردن چهره جنایتکار آمریکا به دنبال مخدوش کردن اراده مردم هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمود احمدی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در بین نمازگزاران مسجد جامع شهر شال اظهار داشت: برخی بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب با بزک کردن چهره جنایتکار آمریکا به دنبال مخدوش کردن اراده مردم هستند.

وی بیان کرد: کشور ایران در حال حاضر در زمینه‌های علمی، صنعتی، و فناوری قابل قیاس با گذشته نیست و براسای شاخص‌ها جز 20 کشور برتر دنیا محسوب می‌شود که این امر به برکت انقلاب اسلامی است.

احمدی‌نژاد با اشاره به برکت انقلاب اسلامی در جهان تصریح کرد: امروز در جهان پایه‌گذار تمام اتفاقات و رویدادها انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: 22 بهمن نماد پیروزی ملت بر استکبار جهان است و همه ما باید در خدمت آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

احمدی‌نژاد با بیان این مطلب که برخی از انقلاب تفسیرهای اشتباهی دارند، گفت: برخی انقلاب را حرکتی سیاسی برای جابجایی حاکمان تفسیر می‌کنند اما در حقیقت انقلاب تحولی در روح، اندیشه و باورهای ملت ایران بود.

وی عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم تحت فشار شیاطین افق نگاهشان محدود شده بود که با هدایت امام راحل(ره) از بند این اسارت رها شدند.

احمدی‌نژاد با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استقرار عدالت، اصلاح نظام بین‌الملل و همچنین صلح و برادری در سراسر جهان از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که از آرمان‌های انبیاء به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: تمام هجمه‌ها و توطئه‌های شیاطین در 37 سال اخیر علیه انقلاب اسلامی به این دلیل بوده که انقلاب کانون فرماندهی شیاطین را هدف قرار داده است.

احمدی‌نژاد با بیان این مطلب که استکبار در زمان قاجار مسابقه وابستگی به راه انداخته بود، ادامه داد: استکبار در زمان قاجار با فروختن منافع مردم و پر کردن جیب کمپانی‌های خارجی مسابقه وابستگی راه انداخته بود تا صندلی ریاست را بدست بیاورند.

وی تصریح کرد: اگر استکبار با تمام امکانات خود را برای ایجاد موانع بسیج کنند ملت ایران تمام موانع را بر سرشان آوار خواهند کرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به صادرات بشکه‌های نفت پیش از انقلاب خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب از ایران 5 میلیون بشکه نفت صادر می‌شد و 80 درصد کشور ویرانه بود و پس از پیروزی انقلاب تعداد بشکه‌های صادراتی به نصف و کمتر رسید که طرح‌های عمرانی، تولیدی و بهداشتی اجرا شده در کشور قابل مقایسه با گذشته نبود.

وی اظهار کرد: زمانی که جورج بوش رئیس جمهور آمریکا بود برنامه نابودی ملت‌های منطقه از جمله افغانستان، عراق و ایران را طراحی کردند که اجرای آن با شکست مواجه شد که به همین سبب رئیس جمهوری را روی کار آوردند که با شعار تغییر همان برنامه‌ها را از سر بگیرد که در این بین برخی نیز فریب خوردند.

احمدی‌نژاد گفت: استکبار به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی بوده و کانون این هدف کشور ایران است که با اعمال تحریم‌ها و تهدید می‌خواستند ملت را بشکنند که ما می‌دانیم هدف اصلی آنها چیست.

ارسال نظر: