روایت خبرنگاران «نسیم آنلاین» از "عید انقلاب" با تجلیل از شهدای مدافع حرم و دستگیرکنندگان تفنگداران آمریکایی

تدبیر انقلابی ملت

کدخبر: 2010414

مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن ماه در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور قاطع و انقلابی مردم در تهران و سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگاران سیاسی « نسیم آنلاین »، راهپیمایی باشکوه ملت ایران در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب دقایقی قبل به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

همزمان با مردم سراسر کشور، مردم همیشه در صحنه تهران نیز از ساعت 9 صبح راهپیمایی باشکوه خود را از مسیرهای ده‌گانه به سمت میدان آزادی آغاز کردند.

خبرنگاران «نسیم آنلاین» تلاش می کنند تا گوشه کوچکی از این حضور پرشکوه و تجدید بیعت با آرمانهای امام و انقلاب را به صورت لحظه به لحظه گزارش کنند:

ساعت 13:31 - محمدباقر قالیباف شهردار تهران در اهواز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد.

ساعت 13:30 - سردار اشتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد: مردم همیشه مدافع نظام و انقلاب هستند/ تلاش پلیس در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی

ساعت 13:20 - اکبر ترکان، عضو حزب اعتدال و توسعه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن: دوستان در حال تکمیل لیست اعتدال و توسعه هستند و به زودی لیست مشترک با اصلاح طلبان را اعلام می‌کنیم/ قهر با صندوق رأی کار اشتباهی است/ سلایق مختلف پای صندوق رأی حضور یابند.

ساعت 13:11 - سرلشکر صفوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن استان همدان: اعزام نیروی آل‌سعود به سوریه مانور تبلیغاتی احمقانه است؛ اگر آنها می‌توانستند در یمن وارد می‌شدند/ ائتلاف ایران، روسیه، عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان در حال پیروزی است.

ساعت 13:10 - پدرشهید مدافع حرم - مقابل دانشگاه تهران

ساعت 13:02 - دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با «نسیم آنلاین» گفت: ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارند و امسال نیز حضورشان در راهپیمایی بسیار پررنگ‌تر از همیشه بود و "گل کاشتند"/ پشتیبانی از ولایت فقیه خنثی کننده توطئه دشمنان است

ساعت 12:59 - حاج منصور ارضی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت.

ساعت 12:44 - سرلشکر فیروزآبادی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن: از اول انقلاب تا امروز شعارهای انقلابی فراموش نشده است/ حضور مردم، امسال بیشتر از همه سالهاست.

ساعت 12:43 - سرلشگر فیروزآبادی در راهپیمایی 22 بهمن تهران حضور یافت.

ساعت 12:39 -حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جمع راهپیمایان بوشهری: در انتخابات آتی باید حواسمان جمع باشد کسانی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بروند که آبرو، حیثیت و استقلال کشور را نفروشند و دلسوز این ملت باشد/ آنان که می‌گویند خادم حرمین هستند، حرامیان و دزدان حرم‌اند و طولی هم نمی‌کشد که سرنگونی‌شان را شاهد خواهیم بود.

ساعت 12:36 - لاریجانی در راهپیمایی 22 بهمن قم: تمام دستاوردهای ایران در مسائل هسته‌ای و منطقه‌ای با راهنمایی‌های رهبری است و نشان‌دهنده نقش ولایت فقیه در اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

ساعت 12:35 - دکتر علیرضا مرندی، وزیر اسبق بهداشت به همراه خانواده در جمع راهپیمایان 22 بهمن حاضر شد.

ساعت 12:25 - علی اکبر ناطق نوری که هم اکنون در کیش به سر می برد در در راهپیمایی 22 بهمن در این جزیره شرکت کرد.

ساعت 12:19 - اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در راهپیمایی 22 بهمن خرم‌آباد: برخی‌ها خیال می‌کنند که بعد از موضوع برجام ملت ایران دست از شعار "مرگ بر آمریکا" برمی‌دارند، اما شعار محوری و بنیادی ملت ایران "مرگ بر آمریکا" است و ملت ما دست از این شعار برنمی‌دارد.

ساعت 12:19 - نماز جماعت در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن

ساعت 12:09 - رئیس جمهور در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن:

ارسال نظر: