لیگ بسکتبال NBA

آخرین رویارویی کوبی برایانت و لبران جیمز با برتری جیمز و یارانش پایان یافت + عکس

کدخبر: 2010466

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، کلیولند کولیرز امروز میزبان لس آنجلس لیکرز بود که این بازی را با برتری ۱۲۰ بر ۱۱۱ به سود خود پایان داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نتایج دیدارهای لیگ بسکتبال NBA به شرح زیر است:

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، برای نخستین بار در ۷٫۵ سال گذشته، پیروز از بنکرز لایف فیلدهوس خارج شد. شارلوت امروز میهمان ایندیانا بود که حریف خود را با حساب ۱۱۷ بر ۹۵ شکست داد. کمبا واکز از شارلوت در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. شارلوت که یکی از بدترین تیم های لیگ از نظر درصد شوت است، در این دیدار ۵۱٫۷ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد تا بهترین بازی فصل خود از این نظر را به نمایش بگذارد. مایکل کید-گیلکریست از شارلوت در کوارتر سوم این مسابقه دچار در رفتگی شانه‌ی راست شد و زمین بازی را ترک کرد.

بازی خوب آیزیاه تامس به بوستون سلتیکس کمک کرد لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو بردارد. بوستون امروز میزبان کلیپرز بود و در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۳۹ بر ۱۳۴ حریف خود را پشت سر گذاشت. تامس در این دیدار ۳۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن در ۵٫۸ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم این مسابقه، با به ثمر رساندن جامپ شات خود، نتیجه را به تساوی ۱۲۲ بر ۱۲۲ کشاند تا بازی به وقت اضافه برود. کلی اولینیک از بوستون در اواخر نیمه اول این مسابقه از ناحیه‌ی شانه‌ی راست آسیب دید و زمین را ترک کرد. کریس پاول از کلیپرز در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. پاول پیرس از کلیپرز در این مسابقه که احتمالا آخرین حضورش در تی‌دی گاردن بود، ۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد.

آخرین رویارویی کوبی برایانت و لبران جیمز در کوئیکن لونز آرینا، با برتری جیمز و یارانش پایان یافت. کلیولند کولیرز امروز میزبان لس آنجلس لیکرز بود که این بازی را با برتری ۱۲۰ بر ۱۱۱ پایان داد. کایری ایروینگ در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. لبران جیمز نیز ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. کوبی برایانت از لیکرز نیز کار خود را با ۱۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. کوین لاو از کلیولند در اواخر نیمه‌ی اول این مسابقه از ناحیه‌ی شانه‌ی چپ آسیب دید و زمین را ترک کرد. شانه‌ی چپ لاو در پلی آف سال گذشته در دیدار با بوستون مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شیکاگو بولز میزبان آتلانتا هاوکس بود که این بازی را با حساب ۹۰ بر ۱۱۳ به حریف خود واگذار کرد. جف تیگ از آتلانتا با ۱۷ امتیاز، یکی از ۸ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان آتلانتا در این بازی ۱۳ شوت سه امتیازی وارد سبد حریف کردند.

مینسوتا تیمبرولوز با جبران عقب افتادگی ۱۸ امتیازی، تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت. مینسوتا امروز میزبان تورنتو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۱۲ حریف خود را شکست دهد. کارل-انتونی تاونز از مینسوتا با کسب ۳۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۱۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد. بازیکنان مینسوتا ۴۳ امتیاز خود در این بازی را از پشت خط پرتاب پنالتی به دست آوردند که بیشترین امتیاز کسب شده از پرتاب های پنالتی توسط آنها در این فصل از رقابت هاست. دمار دروزن از تورنتو کار خود در این دیدار را با ۳۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به پایان رساند.

در آخرین بازی امروز پرتلند تریل بلیزرس میزبان هیوستن راکتس بود. پرتلند این بازی را با برتری ۱۱۶ بر ۱۰۳ به اتمام رساند تا تعداد بردها و باخت های خود را در عدد ۲۷ برابر کند. دیمین لیلارد در این سابقه ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. جیمز هاردن از هیوستن نیز ۳۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد و تنها به یک ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت.

نتایج بازی های ان NBA در دهم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

ایندیانا پیسرز 95 117 شارلوت هورنتز
اورلاندو مجیک 96 98 سن آنتونیو اسپرز
فیلادلفیا سونی سیکسرز 110 114 ساکرامنتو کینگز
بوستون سلتیکس 139 134 لس آنجلس کلیپرز
بروکلین نتز 90 109 ممفیس گریزلیز
دیترویت پیستونز 92 103 دنور ناگتز
کلیولند کولیرز 120 111 لس آنجلس لیکرز
شیکاگو بولز 90 113 آتلانتا هاوکس
مینسوتا تیمبرولوز 117 112 تورنتو رپتورز
نیو اورلینز پیکانز 100 96 یوتا جاز
فینیکس سانز 104 112 گلدن استیت واریورز
پرتلند تریل بلیزرس 166 103 هیوستن راکتس
ارسال نظر: