در بیست و یکمین شماره‌ "خط حزب‌الله" عنوان شد؛

مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب

کدخبر: 2012098

بیست و یکمین شماره‌ هفته‌نامه‌ "خط حزب‌الله"، با گزارشی تحلیلی با عنوان "مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب" درباره‌ مشارکت و انتخاب ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه منتشر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، بیست و یکمین شماره‌ هفته‌نامه‌ی "خط حزب‌الله"، هفته‌نامه‌ی خبری-تحلیلی نمازهای جمعه، مساجد و هیأت‌های مذهبی، با گزارشی تحلیلی با عنوان "مجلس انقلابی یا مجلس مرعوب" درباره‌ مشارکت و انتخاب ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه منتشر شد.

سخن هفته‌ی این شماره نیز به موضوع بسیار پراهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دخالت رسانه‌های رسمی دولت انگلستان در آن پرداخته است. صفحه ویژه انتخابات در این شماره یکی از مهمترین فرازهای سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان را با تیتر «توطئه اصلی» در خود جای داده و هم چنین جدولی از نکات مهم بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات مطرح شده در همین دیدار را برای استفاده عموم امت حزب‌الله منتشر کرده است. عکس ویژه‌ی این شماره‌ی «خط حزب‌الله» نیز به تصویری منتشرنشده‌ از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم افتتاح صنایع اسلحه‌سازی الحدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۶۲ اختصاص داده شده است.

بیست و یکمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تحلیلی «خط حزب‌الله» با افتخار به ارواح طیبه شهیدان مهدی و حمید باکری «سرداران شجاع تبریزی و آذربایجانی» جنگ تحمیلی تقدیم شده است. نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلو اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ جهت چاپ؛ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار خواهد گرفت و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا و برای دریافت شماره بیست و یکم "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) به اینجا و برای دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳) به اینجا مراجعه کنید.

ارسال نظر: