یادداشت:: بزرگان واقعی پرسپولیس را به طارمی معرفی کنید !

کدخبر: 2013715

بعد از اتفاقاتی که در تمرین یک‌شنبه پرسپولیس افتاد و با ادعای بزرگ‌تری پرسپولیس توسط بازیکنی که تنها دو سال از حضورش در لیگ برتر می‌گذرد مواجه شد، بهتر است مسئولان این باشگاه بزرگان واقعی پرسپولیس را به او معرفی کنند تا از توهمات خود خارج شود.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل سایپا هفته پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. بازیکنان پرسپولیس در تمرین بعدازظهر یک‌شنبه این تیم با توجه به واریزی ناچیز باشگاه تصمیم گرفتند اعتصاب کرده و تمرین نکنند اما حاشیه اصلی این اتفاق تمرین نکردن بازیکنان نبود و رفتار مهدی طارمی بود. در فوتبال ایران اعتصاب بازیکنان یک تیم فوتبال به دلیل عمل نکردن باشگاه‌ها به تعهداتشان برای اولین بار نبود و قطعا برای آخرین بار نیز نخواهد بود اما ادعاهای بزرگ‌تر بودن در پرسپولیس توسط مهدی طارمی، بازیکنی که هنوز دو سال از حضورش در سطح اول فوتبالی ایران نگذشته است برای اولین بار بود.

در اینکه مهدی طارمی پله‌های ترقی در فوتبال ایران را با توجه به توانایی‌هایش به سرعت طی کرد، هیچ شکی نیست و بابت این موضوع نیز باید او را تحسین کرد اما در خصوص ادعای او باید تذاکراتی به این مهاجم پرسپولیس داد تا تاریخچه یکی از دو قطب فوتبال ایران را به خوبی مطالعه کند و بعد در خصوص جایگاه واقعی خودش و بزرگ‌تری صحبت کند. زمانی در گذشته نه چندان دور برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس بازیکنان مطرح آن دوره حتی حاضر به پرداخت مبلغی نیز بودند اما حالا کار به جایی رسیده است که بازیکنی که تا دو سال پیش آرزوی پوشیدن پیراهن یکی از شانزده تیم لیگ برتری را داشت به بهانه واریز کم باشگاه یا به تعبیر او قطره‌چکانی اعتصاب راه می‌اندازد و در اعتراض به اصحاب رسانه خود را همه کاره و بزرگتر پرسپولیس می‌داند.

البته نباید منکر این قضیه شد که در بزرگ شدن بازیکنان بی‌ظرفیت فوتبال ایران اهالی رسانه بیشترین تقصیر را داشته ‌ و این ادعاهای طارمی نتیجه توجه بیش از حد ما اهالی رسانه است. وقتی بازیکنانی که در روزهای ابتدایی حضور در پرسپولیس در مواجه با اصحاب رسانه از خجالت سرخ می‌شد در طول دو سال اخیر حضور در پرسپولیس این حد از توجه را می‌بیند قطعا دچار توهماتی می‌شود که نتیجه این توهمات نیز توهین به بزرگان پرسپولیس است.نه تنها در اتفاقات اخیر پرسپولیس مهدی طارمی باید از بزرگان پرسپولیس عذرخواهی کند بلکه این بار اهالی رسانه نیز باید در مقابل بازیکنان بزرگ تاریخ این باشگاه به اشتباهات خود در توجه بیش از حد به برخی بازیکنان کم جنبه اعتراف کند.

زمانی بازیکنان مطرح لیگ کشور و حتی تیم ملی وقتی به باشگاه پرسپولیس ملحق می‌شدند در رختکن این تیم خجالت می‌کشیدند در مقابل بازیکنان بزرگ پرسپولیس حتی لباس خود را عوض کند اما زمانه طوری رقم خورده است که وقتی محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس که در حال حاضر بزرگان این تیم هستند از بازیکنان می‌خواهند اعتصاب نکنند نه تنها هیچ کس گوش نمی‌دهد بلکه در حضور این نفرات ادعای بزرگ‌تری نیز می‌کنند.

این اتفاقات برای ما اهالی رسانه نیز می‌تواند تذکر به موقع باشد تا برای رقابت در عرصه خبرسانی به هر طریقی متوسل نشویم و بیش از حدشان و شخصیت خود را زیر سوال نبریم. وقتی بازیکنان نازپرورده می‌بیند اهالی رسانه برای یک مصاحبه چندین و چند ساعت منتظر می‌مانند قطعا به خود اجازه می‌دهند بزرگ‌تر از دهانش صحبت کنند و جایگاه واقعی خود را در تاریخ یک باشگاه نیز فراموش کنند.

ارسال نظر: