سردار نقدی:

ما نمایندگانی می‌خواهیم که پیگیر رفع حصر از ۱۵ هزار کارخانه تعطیل شده باشند

کدخبر: 2013796

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمایندگانی که تنها دغدغه شان دفاع از چند آشوبگر است به مشکلات مردم نخواهند رسید؛ ما نیاز داریم در این مقطع، نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که پیگیر رفع حصر از ۱۵ هزار کارخانه تعطیل شده باشند و برای اقتصاد کشور برنامه ریزی کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، عصر امروز نشست عاشقان ولایت ناحیه مقداد بسیج تهران با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و سرگروه های صالحین در مسجد ناحیه مقداد برگزار شد.

سردار نقدی طی سخنانی اظهار داشت: ایران ظرفیت تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ اقتصادی در طراز جهانی را دارد و امروز که کودتاها، ترورها و جنگ های نظامی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم جا دارد حرکت گسترده ای را برای تحول در اقتصاد کشور آغاز کنیم.

وی ادامه داد: این حرکت، مجلسی توانمند، کار آمد و مسلط در مسائل اقتصادی و مدیریتی را می طلبد که هدایت کشور به سوی یک اقتصاد شکوفا را رقم بزند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بعضی جریانات می خواهند کشور را به سوی یک اقتصاد وابسته از مدل شیخ نشینی سوق دهند، نفت و گاز خام را بفروشیم و کالاها و هواپیماهای لوکس غربی را بخریم و سوار بشویم و پز بدهیم.

وی افزود: تنها با پول دو فروند از این هواپیماهای ایرباس پیشرفته، می‌توان خط تولید هواپیمای 100 نفره را در کشور راه اندازی کرد. این برازنده ملت ایران نیست ما باید حرکت به سوی یک اقتصاد صنعتی پیشرو را آغاز کنیم و لازمه آن این است که نمایندگانی خودباور را به مجلس بفرستیم. نمایندگانی را بفرستیم که به جای سرگرم کردن مجلس به مجادلات سیاسی، به فکر پیشبرد اقتصاد کشور باشند.

سردار نقدی در پایان ابراز داشت: نمایندگانی که تنها دغدغه شان دفاع از چند آشوبگر است به مشکلات مردم نخواهند رسید. ما نیاز داریم در این مقطع، نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که پیگیر رفع حصر از 15 هزار کارخانه تعطیل شده باشند و برای اقتصاد کشور برنامه ریزی کنند. نمایندگانی که با نقد مدل اقتصاد شیخ نشین، راه را برای تبدیل شدن ایران به یک کشور صنعتی پیشرفته هموار کنند.

ارسال نظر: