دستگیری انتشاردهنده فیلم‌های سیاه در شبکه‌های اجتماعی

کدخبر: 2015290

یک مرد که با راه‌اندازی گروهی در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه اقدام به بارگذاری فیلم‌های غیراخلاقی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ایران نوشت: یک مرد که با راه‌اندازی گروهی در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه اقدام به بارگذاری فیلم‌های غیراخلاقی می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ رضارضایی رئیس پلیس امنیت استان یزد گفت: در پی گزارش‌های مشابهی مبنی بر اینکه شخصی با راه‌اندازی یک گروه از طریق شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه اقدام به بارگذاری تصاویر و فیلم‌های غیراخلاقی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ رضایی ادامه داد: با شروع تحقیقات مأموران پلیس، مشخص شد این شخص گروهی را راه‌اندازی کرده و اقدام به انتشار فیلم‌ها و تصاویر مستهجن و غیراخلاقی کرده که نارضایتی تعدادی از خانواده‌ها را نیز در بر داشته است.

وی با اشاره به کار اطلاعاتی مأموران پلیس و ردیابی و شناسایی این شخص گفت: مرد 24 ساله در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر شد و با انتقال به اداره پلیس به انتشار فیلم‌ها و تصاویر مبتذل و راه اندازی گروه غیراخلاقی در فضای مجازی «تلفن همراه» اعتراف کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها بر رفتار و عملکرد فرزندان خود در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه و فضای مجازی، نظارت لازم و کافی داشته باشند تا زمینه سوءاستفاده افراد فرصت طلب و سودجو از آنها فراهم نشود.

ارسال نظر: