شهرام‌نیا در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

دسترسی‌ها و مشکلات زیرساختی دو نگرانی عمده ارشاد در "شهر آفتاب"

کدخبر: 2016348

قائم مقام بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: دسترسی‌ها به نمایشگاه و زیرساخت‌ها مثل دیتا و برق اضافی دو نگرانی عمده ارشاد در مجموعه "شهر آفتاب" است.

امیرمسعود شهرام نیا، قائم مقام بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با « نسیم آنلاین » در خصوص آخرین وضعیت ساخت و ساز در مجموعه "شهر آفتاب" گفت: کارهای تجهیزات تکمیلی در حال انجام است، در بخش‌هایی سرعت پیشرفت کار خوب بوده است، مثلا در مورد ایستگاه مترو شهر آفتاب، سرعت کار خوب بوده و با وجود اینکه حجم کار زیاد بود اما هم سرعت کار خوب است و هم اینکه ما امید داریم که ان شا الله تا زمان شروع نمایشگاه کار به اتمام برسد.

وی افزود: در بخش‌های عمرانی بعضی بخش ها خیلی خوب پیش رفته است و نگرانی های ما رفع شده، مثلا در مورد سازه‌های موقت و برخی موارد داخل خود ساختمان ها نگرانی داشتیم اما خب این نگرانی ها رفع شد.

شهرام نیا با بیان اینکه در حال حاضر در دو بخش نگرانی جدی داریم گفت: یک مسئله بخش دسترسی ها به نمایشگاه است، شهرداری تقاضای جدی برای جابه‌جایی عوارضی اتوبان تهران قم داده است و وزیر راه و شهرسازی هم دستور این مسئله را داده اند و امیدواریم این اقدام زودتر انجام شود تا دغدغه ما در حوزه سواره هم رفع شود.

قائم مقام بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نگرانی دیگر را در بخش زیرساخت ها دانست و گفت: در بخشی از زیرساخت ها و موارد مورد نیاز تکمیلی مثل دیتا و برق اضافی نکاتی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم.

شهرام نیا گفت: امروز آقای صالحی جلسه ای با قائم مقام شهرداری تهران دارند تا در خصوص این چند مورد نگرانی و مشکلاتی که وجود دارد صحبت کنند.

وی زمان تحویل مجموعه "شهر آفتاب" به ارشاد را 15 فروردین عنوان کرد و گفت: البته این مسئله به این معنا نیست که دوستان ما کار را تا ان زمان رها کنند بلکه در دل فضای کارگاهی هم فعالیت ها انجام می‌شود و جلسات محتوایی با تشکل های نشر برگزار می شود.

ارسال نظر: