تلاش هنرمندان سینمایی برای آزادی مددجویان ستاد دیه/ کلید این زندان در دست توست

کدخبر: 2017492

در آستانه سال نو جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون با نگارش دلنوشته‌هایی در صفحه‌های اجتماعی خود به یاری ستاد دیه در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شتافته‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی ستاددیه کشور، ده روز مانده تا پایان سال‌جاری بازیگران، کارگردانان و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون با نگارش متن‌های کوتاه و بلند خود در صفحه‌های اجتماعی ضمن دعوت از خیرین خداجوی کشور برای دستگیری از 9 هزار زندانی حال حاضر در ندامتگاه‌های کشور، در اقدامی خیرخواهانه برای بازگرداندن لبخندی بر روی لب‌های کودکان و همسرانی منتظر در تلاشند.

در آغازین ساعت‌های شروع طرح «کلید این زندان دست توست» که در دهه پایانی سال و با همت خالصانه فعالان هنری کشورمان انجام می‌شود بیش از 800 نیکوکار از طریق سامانه # 7777*780* با ارسال مبالغ هدایی خود در امر آزادی زندانیان تحت حمایت این نهاد مردمی مشارکت داشته‌اند که امیدواریم با عنایت به ایام تعطیل پیش‌رو با یک عزم عمومی زمینه آزادی محکومان واجد شرایط بیشتری فراهم شود.

تاکنون هنرمندانی چون امیر جعفری، محمدرضا هدایتی، بهاره رهنما، لادن طباطبایی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، سحر قریشی، امیرمهدی ژوله، مهراب قاسمخانی، پرستو صالحی، بهرنگ علوی، عباس غزالی، الیکا عبدالرزاقی و ... در راستای تحقق این طرح که درصدد آزادی 110 زندانی نیازمند محکوم در جرایم غیرعمد می‌باشند، شرکت داشته‌اند.

ارسال نظر: