محسن رضایی:

دروغ "حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات با ۳۰ کاندیدا" خیانت به مردم بود

کدخبر: 2017715

محسن رضایی نوشت: قبل از انتخابات عده‌ای به دروغ طرح کردند که اصلاح‌طلبان در سراسر کشور حدود ۳۰ نفر کاندیدا بیشتر ندارند؛ این سخن، اولاً کذب بود و ثانیاً می‌توانست مردم را مأیوس کند؛ یک انقلابی به مردم خیانت نمی‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن رضایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی خود ضمن انتقاد از اصلاح طلبان نوشت:

یک انقلابی به مردم خیانت نمی‌کند.

یک انقلابی، همواره به نفع مردم و در حمایت از آن ها سخن می گوید، حتی اگر آن گفته، به زیان خودش تمام شود، اما اظهار نظر از ناحیه یک عنصر جناحی، همواره به گونه‌ای است که گروه متبوعش را خوشایند باشد، حال، این اظهار نظر، چه به نفع جامعه باشد و چه به زیان مردم، برای او خیلی مهم نیست.

قریب یک ماه قبل از انتخابات، حقیقتی را بر اساس گزارشات یک نهاد امنیتی دولتی گفتم که بعضی ناراحت شدند.

گفته بودم: از همه جریانات سیاسی، نامزد انتخاباتی در فهرست تایید شدگان وجود دارد. اصلاح‌طلبان 2.5 برابر کرسی‌های مجلس نامزد دارند و اصولگرایان تقریبا سه برابر و مستقل‌ها نیز تقریبا دو برابر کرسی‌های مجلس در این انتخابات نامزد دارند.

قصدم این بود که ضمن بیان یک واقعیت و جلوگیری از برداشت‌های نامناسب، تا حد توان از ناامیدی مردم برای حضور در انتخابات، ممانعت کنم. در حالی که عده ای به دروغ طرح کردند که اصلاح طلبان در سراسر کشور حدود 30 نفر کاندیدا بیشتر ندارند.

این سخن، اولاً کذب بود و ثانیاً می توانست مردم را مأیوس کند. در عین حال، کسانی از گفته من ناراحت شدند و از اظهار نظر نادرست بعضی دیگر خوشحال.

اینجانب انقلابی ام و به حول قوه الهی از این رویه، دست بر نخواهم داشت و هرگز به مردم خیانت نخواهم کرد. خیانت به مردم از بزرگترین خیانت هاست.

ارسال نظر: