قرار شد اینفانتینو با مسئولان AFC صحبت کند

کفاشیان: لغو انتخابات فدراسیون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست/ رئیس جمهور همیشه از تیم ملی حمایت کرده است

کدخبر: 2018644

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لغو انتخابات فدراسیون فوتبال و ثبت‌نام مجدد از کاندیدها قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در خصوص سفر به سوئیس و دیدار با اینفانتینو اظهار داشت: اصلی‌ترین دلیل من برای این سفر شرکت در جلسه کمیته فوتسال فیفا بود که در این نشسیت گزارشی از توسعه فوتسال آسیا ارائه کردم و مورد استقبال اعضا قرار گرفت. جلسات من با اینفانتینو نیز در رابطه با رای AFC بود که گفتم این رای برخلاف قوانین فیفا است و با دخالت سیاسیت در ورزش صادر شده است و ادامه این روند الگو نادرستی را برای دیگر کشورها درست می‌کند.

وی ادامه داد: قرار شد اینفانتینو در نشست با مسئولان AFC در این خصوص صحبت کند اما هنوز تصمیمی در این خصوص صادر نشده است. به هر حال آنها اعتقاد دارند در کشور ایران سفارت ندارند و از این رو ما شرایط میزبانی آنها را نداریم، در حالی که ما اعلام کردیم که از طریق وزارت خارجه می‌توانیم برای آنها ویزا صادر کنیم و مشکلی از این بابت نداریم. آنچه مسلم است مسائل سیاسی در این تصمیم دخیل است و من فکر می‌کنم در مدت کوتاه امکان تغییر رأی وجود ندارد و ما در کشور خودمان باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

وی در خصوص اینکه امیدی به لغو این رای توسط اینفانتینو دارد، عنوان کرد: قطعا در مدت کوتاه این رای تغییری نخواهد کرد.

کفاشیان در خصو کوچک بودن ابعاد زمین تمرین تیم ملی گفت: هماهنگ نشده است زمین بزرگ‌تر بسیازیم.(باخنده)

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص متر کردن زمین تمرین توسط کی‌روش گفت: این کار کی‌روش به خاطر این است که اگر بشود زمین را بزرگ‌تر کنیم(باخنده).

کفاشیان در خصوص عدم پرداخت پاداش ملی‌پوشان گفت: امروز چون بانک‌ها تعطیل بود نتوانستیم این پاداش را پرداخت کنیم.(باخنده)

رئیس فدراسیون در خصوص وضعیت زمین آکادمی تمرین تیم ملی اظهار داشت: زمین آکادمی آماده است، البته ما یک زمین دیگر را نیز در اختیار داریم. در حال حاضر زمین آکادمی وضعیت خوبی دارد و اگر کمی پا بخورد بهتر هم می‌شود.

کفاشیان در خصوص احتمال لغو شدن انتخابات فدراسیون فوتبال و ثبت‌‎نام مجدد از کاندیدها گفت: این مسئله قابل پیش‌بینی نیست اما در حال حاضر آنهایی که فرم پر کرده‌اند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انصراف کاندیدها عنوان کرد: انصراف این اعضا قابل پیش‌بینی بود چرا که فرم‌ها ثبت‌نام را پر نکرده بودند.

کفاشیان در خصوص تمجید رئیس جمهور از عملکرد تیم ملی گفت: دکتر روحانی همیشه از عملکرد ما حمایت کرده است و از وضعیت ما راضی بوده است. امیدوارم پشت سر این تعریف حمایت نیز باشد و یک قدم به سمت جام جهانی نزدیک تر شویم.

ارسال نظر: