شهرام‌نیا خبر داد:

آغاز استقرار کمیته‌ها در شهر آفتاب

کدخبر: 2019604

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب گفت: دو کمیته حراست و پشتیبانی در محل نمایشگاه کتاب مستقر شده‌اند و کار ارسال تجهیزات به سرعت در جریان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم مقام رئیس و معاون اجرایی نمایشگاه در این جلسه ضمن تبریک سال نو از حضور ستاد اجرایی در ایام نوروز در شهر آفتاب خبر داد و گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه از روز دوم فروردین در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته و بر روند فعالیت‌های اجرایی نظارت کردند .

وی افزود: همچنین مدیران شهرداری نیز در ایام نوروز حضور پُر‌رنگی در شهر آفتاب داشتند و به هیچ وجه روند فعالیت‌های اجرایی قطع نشد. اقداماتی نظیر ایجاد دسترسی‌های جدید در مسیر نمایشگاه، مسیر شبدری و... در این ایام پیگیری شد و خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و نگرانی جدی در حوزه عمرانی وجود ندارد .

قائم مقام نمایشگاه همچنین از بازدید سرزده شهردار تهران از شهر آفتاب خبر داد و گفت: آقای قالیباف روز شنبه 7 فروردین ماه از محل برگزاری نمایشگاه بازدید کردند و در جریان امور اجرایی قرار گرفتند .

در ادامه این جلسه حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نیز گزارشی از فعالیت‌های اجرایی ارایه کرد و گفت: سازه‌های ترکیه‌ای وارد شهر آفتاب شده است و کار نصب آن‌ها در حال انجام است و تا چند روز آینده کار نصب سازه‌های فضای بیرونی به پایان می‌رسد .

صفری با اشاره به استقرار دو کمیته در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: هم اکنون دو کمیته حراست و پشتیبانی در محل نمایشگاه مستقر شده‌اند و کار ارسال تجهیزات به سرعت در جریان است. با توجه به حضور 70 نهاد و سازمان همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، جانمایی فضای اداری برای آن‌ها نیز در جریان است و امیدواریم هر چه سریع‌تر دیگر کمیته‌ها نیز در نمایشگاه مستقر شوند .

همچنین در این جلسه جانمایی سالن های ناشران کودک و نوجوان، آموزشی، بین الملل، دانشگاهی و ناشران عمومی مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و بررسی به تصویب شورا رسید. همچنین جانمایی کمیته های علمی فرهنگی، روابط عمومی، اطلاع رسانی، خبری و رسانه ای و تشریفات نیز مشخص و به تصویب رسید.

در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا، همایون امیرزاده، نیکنام حسین‌پور، حسین صفری، محمدرضا توکل صدیقی، مهدی اسماعیلی‌راد، نادر قدیانی، داریوش رضوانی، سید محمد طباطبایی حسینی، حامد میرزابابایی، محمدحسین متولی، مصطفی وکیلی، مهدی سهل‌آبادی، یحیی دهقانی، علی اکبر تورانیان و محسن نصرالله حضور داشتند .

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد .

ارسال نظر: