سخنگوی هیأت رئیسه مجلس:

رسیدگی به بودجه ۹۵ در صحن مجلس از فردا آغاز می‌شود

کدخبر: 2021901

عبدالرضا مصری از آغاز رسیدگی به بودجه ۹۵ در جلسات علنی پارلمان از فردا خبر داد و گفت که لایحه دائمی‌شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنجساله توسعه بعد از بودجه در صحن علنی پارلمان بررسی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس اعلام کرد: بررسی کلیات و جزئیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال 1395 کل‌کشور از فردا (یکشنبه) در صحن علنی پارلمان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا مجلس در 2 شیفت کاری صبح و عصر رسیدگی به بودجه 95 را در دستور کار خواهد داشت، افزود: مجلس تا پایان بررسی بودجه، هیچ دستور کار دیگری نخواهد داشت و نطق‌های میان‌دستور نیز تا پایان رسیدگی به بودجه، مطرح نخواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تکلیف لایحه دائمی‌شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنجساله توسعه با آغاز بررسی بودجه 95 در صحن علنی چه می‌شود؟ توضیح داد: مجلس شورای اسلامی تاکنون 40 ماده از این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رسانده و حدود 84 ماده با احتساب 74 ماده الحاقی باقی مانده است که بررسی این مواد بعد از پایان رسیدگی به بودجه 95، در جلسات علنی پارلمان آغاز می‌شود.

ارسال نظر: