جمال شورجه در مراسم بزرگداشت فرج الله سلحشور:

رهبری گفتند فیلم مردان آنجلس با این تاثیرگذاری، حجت را بر ما تمام کردند

کدخبر: 2022652

این کارگردان سینما با اشاره به یکی از ملاقاتها با رهبری گفت:رهبری خطاب به آقای لاریجانی گفتند این فیلم [مردان آنجلس] با این تاثیرگذاری که ساخته شده است حجت را بر ما تمام کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: جمال شورجه در مراسمی که عصر امروز در حوزه هنری و در بزرگداشت فرج الله سلحشور برگزار شد، با اشاره به هنرمندانی همکار با آن هنرمند فقید، گفت: «دیدیم در مراسم تشییع و دیگر مراسمها هفتاد تا هشتاد درصد مردم عادی بودند و این نشان می دهد که مردم فرج الله را دوست داشتند.»

وی افزود:«خلاء سلحشور را حس می کنیم به واسطه عقبه اعتقادی که او داشت.»

این کارگردان سینما تاکید کرد:«هنر اسلامی بدون هنرمند متشرع و متدین ممکن نیست. این میزان تمجید رهبری از یک هنرمند را به یاد نمی آورم اینکه رهبری می گویند نگذارید هنرمند انقلابی مهجور بماند نشان می دهد کم کاری شده است.»

شورجه با نامیدن سلحشور با عنوان علمدار سینمای دینی جهان، خاطرنشان کرد:«در کشورهای خارجی همه برای یوسف به دنبال ما بودند. فکر می کردند سریال متعلق به ترکیه است.»

وی با اشاره به یکی از ملاقاتها با رهبری گفت:«رهبری خطاب به آقای لاریجانی گفتند این فیلم [مردان آنجلس] با این تاثیرگذاری که ساخته شده است حجت را بر ما تمام کردند.»

کارگردان «33 روز» تصریح کرد:«او سینمای انقلاب را به جهان معرفی کرد. این میزان تمجید رهبری از یک هنرمند را به یاد نمی آورم. سلحشور اکراه داشت روی فرش قرمز راه برود. او برای مردم فیلم می ساخت و با مردم محشور بود و برای همین مردم او را دوست داشتند.»

او با اشاره به سالن اندیشه یادآوری کرد که این مکان به همت سلحشور بدین شکل و شمایل درآمده است. او خاطرنشان کرد سلحشور در حوزه هنری از صدابرداری و دوبله تا نوشتن و طراحی صحنه فعالیت کرده است.

این کارگردان دفاع مقدس با یادآوری فعالیت فرج الله سلحشور در موسسه تبیان تاکید کرد هیچ نیازمندی دست خالی از آنجا بازنمی گشته است.

ارسال نظر: