تکواندوکاران المپیکی به ایران بازگشتند

کدخبر: 2024528

تیم ملی کشورمان پس از شرکت در جام ریاست فدراسیون جهانی و تورنمنت آزاد اسپانیا و کسب ۵ مدال رنگارنگ، صبح امروز (سه شنبه) به ایران بازگشت و از چهارم اردیبهشت‌ماه، تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی مردان کشورمان پس از کسب دو مدال برنز (خدابخشی و مردانی) در جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو که در آلمان برگزار شد و کسب سه مدال طلا (مردانی)، نقره (عاشورزاده) و برنز (خدابخشی) در تورنمنت آزاد اسپانیا، ساعت 10:30 صبح امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به ایران بازگشت.

ملی‌پوشان کشورمان پس از استراحتی کوتاه‌مدت از شنبه (4 اردیبهشت‌ماه) تمرینات خود را برای حضوری مقتدرانه در بازیهای المپیک ریو 2016 در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو از سرخواهد گرفت.

تیم ملی کشورمان در گروه مردان توسط فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک ریو 2016 شده است که هدایت این تیم برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.

ارسال نظر: