دبیر ستاد انتخابات کشور در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

دور دوم انتخابات با حضور بیش از ۳۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی در ۵۵ حوزه برگزار می‌شود

کدخبر: 2024954

پورعلی‌مطلق اظهار داشت: در روند دوره دوم انتخابات بیش از ۳۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی داریم که انتخابات مرحله دوم را در ۵۵ حوزه انتخابیه باقیمانده انجام می‌دهند.

علی پورعلی‌مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین »، در خصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: در روند دوره دوم انتخابات بیش از 320 هزار نفر عوامل اجرایی داریم که انتخابات مرحله دوم را در 55 حوزه انتخابیه باقیمانده انجام می‌دهند.

پورعلی‌مطلق خاطر نشان کرد: به لحاظ اینکه حوزه‌های انتخابیه ما 55 حوزه انتخابیه هست پیش‌بینی می‌کنیم در شهرستان‌ها بتوانیم به راحتی و حداکثر یک روزه پس از پایان اخذ رای نتایج انتخابات را اعلام کنیم البته ممکن است در بعضی از حوزه‌های انتخابیه مانند مانند تبریز که چهار منتخب دارد در یک فاصله کمی بیشتر، مثلاً حداکثر طی دو روزه اعلام شود.

وی با تاکید براینکه مطمئناً در این دوره طی مدت یک روز بعد از پایان اخذ رأی جواب انتخابات را می‌دهیم و اعلام نتایج خواهیم کرد گفت: ولی به لحاظ اینکه بعضی از حوزه‌های انتخابیه 3 منتخب دارند و تبریز 4 منتخب دارد ممکن است اعلام نتایج در این حوزه‌ها کمی طولانی‌تر شود و کلان‌شهرهای ما ممکن است 2 روزه انجام بگیرد .

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان خاطر نشان کرد: ما بعد از انتخابات سعی می‌کنیم سریع و ظرف مدتی که قانون برای ما مشخص کرده نتایج را اعلام کنیم تا مجلس در زمان معین اعلام شده که 8 خرداد است شروع به کار ‌کند و هیچ وقفه‌ای ایجاد نشود.

ارسال نظر: