زاهدی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

کار فرهنگی باید منجر به تغییر رفتار در جامعه شود

کدخبر: 2025810

معاون فرهنگی و امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: ما سعی خواهیم کرد در جمعیت هلال‌احمر به سمت برجسته‌سازی رفتارهای اخلاقی و اسلامی گام برداریم.

حجت‌الاسلام علی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» ضمن اعلام این خبر گفت: قصد داریم به مناسب ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان مسابقات کتاب‌خوانی را با موضوع جاذبه و دافعه حضرت امیر(ع) تحت عنوان از ولادت تا شهادت برگزار نماییم.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری مسابقات قرآن سراسری از دیگر برنامه‌های معاون امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه محسوب می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا صورت گرفته است و در سه‌ماهه نخست سال 95 این مسابقات برگزار خواهد شد.

زاهدی با اشاره به تشکیل اتاق فکر از سوی این معاونت گفت: دو اتاق فکر در قم و تهران از سوی معاونت امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر به‌منظور برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های فرهنگی جمعیت هلال‌احمر تحت نظر و مدیریت آیت‌الله معزی راه‌اندازی شده است.

وی تأکید کرد: در این اتاق فکر برنامه‌ریزی‌های فرهنگی به‌منظور تغییر رفتار کارکنان جمعیت هلال‌احمر و ترویج خصایص نیکو و اسلامی در این نهاد مردمی در دستور کار قرارگرفته است.

معاون فرهنگی و امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در خاتمه خاطرنشان کرد:کار فرهنگی باید منجر به تغییر رفتارها و الگوها در جامعه شود در غیر این صورت در حد آمار و اقدامات کلیشه‌ای باقی خواهد ماند؛ ما سعی خواهیم کرد در جمعیت هلال‌احمر به سمت برجسته‌سازی رفتارهای اخلاقی و اسلامی گام برداریم.

ارسال نظر: