سعید بیابانکی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"شهر آفتاب" را باید در رسانه‌ها معرفی کرد

کدخبر: 2026346

سعید بیابانکی، شاعر در خصوص بیست و نهمین نمایشگاه کتاب گفت: برگزاری این نمایشگاه در شهرآفتاب به شرط دسترسی‌های حمل و نقل عمومی برای بازدیدکنندگان، بهترین انتخاب است و برای تبلیغ این مکان باید از رسانه استفاده کرد.

سعید بیابانکی، شاعر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره انتقال نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به شهرآفتاب، گفت: شهرآفتاب بهترین گزینه برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به جهت وجود فضاهای مورد مطلوب است.

سعید بیابانکی شاعر کتاب «شعرهای کوفی» با بیان این مطلب افزود: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهرآفتاب به شرط دسترسی های حمل و نقل عمومی برای بازدیدکنندگان، بهترین انتخاب است و برای تبلیغ این مکان باید از رسانه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب نباید تنها محل خرید و فروش کتاب باشد، گفت: به نظر من نمایشگاه می تواند در کنار خرید و فروش کتاب، به برنامه های جنبی همچون برگزاری نشست و نقد بپردازد. چرا که این عمل به جذابیت نمایشگاه می افزاید.

این شاعر با اشاره به اینکه سرانه مطالعه در کشور پایین است، افزود: برای افزایش سرانه مطالعه کشور باید به آموزش فرهنگ آن بپردازیم که برای رسیدن به این فرهنگ، می توانیم از ظرفیت های رسانه ای استفاده کنیم.

سعید بیابانکی آخرین اثر خود را مجموعه اشعار«یلدا» دانست که به بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می رسد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود.

ارسال نظر: