در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان شد:

حضور ۲۳۹۵ ناشر در بخش داخلی نمایشگاه کتاب

کدخبر: 2027265

سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: ۲۳۹۵ ناشر امسال در بخش داخلی نمایشگاه کتاب حضور دارند.

علی اکبر اشعری، سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، به حضور ناشران در بخش های مختلف نمایشگاه اشاره کرد و گفت: 1423 ناشر در خش ناشران عمومی؛ 512 ناشر در بخش دانشگاهی؛ 324 ناشر در بخش کودک و نوجوان و 136 ناشر در بخش آموزشی حضور خواهند داشت .

اشعری درباره حضور ناشران در بخش بین الملل نمایشگاه گفت: 46 موزع کتاب‌های لاتین و 84 موزع کتاب‌های عربی در ثبت نام این بخش ثبت شده است؛ این میزان علاوه بر ناشرانی است که در بخش بین‌الملل ثبت نام کرده‌اند .

سخنگوی شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب افزود: امسال تعداد 118 هزار عنوان کتاب انگلیسی در نمایشگاه عرضه می‌شود که عمده آنها در حوزه علوم انسانی نوشته شده‌اند؛ در بخش علوم انسانی 42 هزار عنوان، در بخش هنر 31 هزار عنوان، در بخش فنی و مهندسی نیز 14 هزار عنوان بیشترین تعداد کتاب‌ها را به ترتیب به خود اختصاص داده‌اند .

وی در پایان با اظهار امیدواری از برگزاری یک نمایشگاه پربار گفت: امسال با توجه به عوض شدن مکان نمایشگاه باید رسانه ها و ناشران تلاش ویژه ای داشته باشند تا مخاطبان را به سمت نمایشگاه جذب کنند.

ارسال نظر: