رضا رشیدپور در اجرای همزمان هت‌تریک می‌کند!/ و حالا "خوشا شیراز"...

کدخبر: 2027754

پس از بازگشت رضا رشیدپور به تلوزیون و اجرای دو برنامه صبحگاهی "حالا خورشید" و شبانه "حالا مهتاب"، به نظر می‌رسد این مجری قصد دارد با اجرای برنامه پر مخاطب "خوشا شیراز" در اجرای همزمان هت تریک کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ،نوروز امسال رضا رشیدپور پس از چند سال ممنوع‌التصویری رنگ آنتن زنده را به خود دید. او که با برنامه «صفر صفر» تاک‌شویی شبانه را روی آنتن برد روز سال تحویل در برنامه «سه ستاره» اعلام کرده بود قصد دارد با یک برنامه صبحگاهی کار خودش را به طور جدی در تلویزیون دوباره شروع کند و در واقع برنامه «صفر صفر» گذر از عوارضی سازمان برای او به حساب می‌آمد.

اما رشیدپور روزگذشته با پخش اولین قسمت از برنامه روتین «حالا خورشید» دوباره پس از سال‌ها تجربه اجرای برنامه صبحگاهی را برعهده گرفت. آن‌طور که عنوان شده قرار است او برنامه «حالا مهتاب» را هم با عنوان یک برنامه شبانگاهی پنجشنبه شب‌ها روی آنتن ببرد اما «صبا» خبر دارد که رضا رشیدپور قرار است اجرای برنامه «خوشا شیراز» را هم که یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های استانی و مربوط به شیراز است به عهده بگیرد.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که اگر اتفاق خاصی نیفتد رشیدپور این هفته را در شیراز روبه‌روی یکی از ستاره‌ها می‌نشیند و با او به گفت‌وگو می‌پردازد. پیش از این احسان کرمی، علی ضیاء، محمد سلوکی، محسن آزادی و مژده لواسانی اجرای این برنامه را در مقاطعی به عهده داشتند. با این اوصاف می‌توان او را یکی از پرکار‌ترین مجریان حال حاضر تلویزیون دانست.

بد نیست بدانید رضا رشیدپور در گفت‌وگویی با خبرگزاری «مهر» عنوان کرد: «حالا خورشید» نوستالژی برنامه‌های صبحگاهی‌ام در شبکه یک سیماست. من حدود یک و نیم دهه پیش یک برنامه صبحگاهی در شبکه یک داشتم که بسیار پرمخاطب بود و وقتی شبکه سه سیما به من پیشنهاد اجرای یک برنامه را داد، استقبال کردم چرا که دوست داشتم برای بازگشتن به تلویزیون برنامه‌ای صبحگاهی داشته باشم. مدل برنامه «حالا خورشید» با برنامه‌های صبحگاهی که تا حالا از تلویزیون دیده‌ایم، متفاوت است. این مجله صبحگاهی به عنوان یک نمونه مرجع خبری و اطلاع رسانی به کار می‌رود و تا حدودی چالش هم در آن وجود دارد.

رشیدپور همچنین یادآور شد: هر کس وارد استودیوی رضا رشیدپور می‌شود پیش‌زمینه‌ای از چالش را در ذهنش دارد. «حالا خورشید» نیز خالی از چالش نیست البته بیشتر برنامه‌ای شفاف است که به برنامه «شب شیشه‌ای» شباهت دارد. ما در این برنامه با مردم روراست هستیم و مشکلات و رویدادها را به صورت شفاف مطرح می‌کنیم.

مجری برنامه «حالا خورشید» در پایان با اشاره به آنچه که باعث ممنوع‌التصویری او شد، بیان کرد: من خاطرات تلخ آن دوران را هرگز نمی‌بخشم اما فراموش می‌کنم.

ارسال نظر: