آیت‌الله خاتمی:

برخی بدنبال تغییر ریل انقلاب هستند

کدخبر: 2027891

امام جمعه موقت تهران گفت: افرادی بدنبال آن هستند که ریل انقلاب را عوض کنند و آن را به سمت و سویی پرخطر هدایت کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت مقام معلم که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: افرادی بدنبال آن هستند که ریل انقلاب را عوض کنند و آن را به سمت و سویی پرخطر هدایت کنند.

وی افزود: این در حالی است که مقام معظم رهبری از عید فطر سال گذشته تا امروز بیش از 100 بار کلمه نفوذ را مطرح کرده‌اند، رهبری بارها هشدار دادند که دشمنان قصد تغییر ریل انقلاب را دارند.

خاتمی با بیان اینکه ریل انقلاب از ابتدا تاکنون ریل نفرت از استکبار بوده، گفت: کسانی که قصد دارند ریل انقلاب را عوض کنند می‌گویند به مردم بگویید که دیگر مرگ بر آمریکا نگویند. ریشه مرگ بر آمریکا از 37 سال پیش کاشته شده است. تاکنون نفوذ آمریکا 37 برابر نشده، اما شیطنت آن 37 برابر بیشتر شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برخی‌ که می‌گویند مرگ بر آمریکا نگوییم، قصد تغییر ریل انقلاب را دارند، رسالتی که علم رشد‌آور دارد این است که هرکس در جایگاه خود روشنگری‌های لازم را داشته باشد.

خاتمی در پایان تصریح کرد: علمی که فاقد دگم‌اندیشی یعنی تعصب کورکورانه و بی‌منطق باشد ویژگی علم‌ رشدآور است، در این علم برهان حزبی، گروهی و جناحی وجود ندارد بلکه سؤال، جواب و نقد وجود دارد.

ارسال نظر: