حسین یاری:

هنرمندان قرآنی راه سلحشور را ادامه می دهند

کدخبر: 2028673

یک بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه هنر مهمترین ابزار برای انتقال مفاهیم و آموزه های قرآنی است و دیدن این فیلم ها برای مردم جذابیت دارد، گفت: معتقدم افرادی همچون مرحوم سلحشور کمتر در سینمای قرآنی یافت می شود و باید قدردان آنها بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین یاری، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه سینمای قرآنی نیاز به هنرمندانی همچون مرحوم فرج الله سلحشور دارد، گفت: در حوزه پرداختن به آثار قرآنی نیازمند هنرمندان و فیلمسازانی هستیم که ادامه دهنده راه بزرگانی همچون فرج الله سلحشور باشند.

وی ادامه داد: افرادی همچون مرحوم سلحشور هدف‌شان از فعالیت حرفه‌ای و هنری، اشاعه دین و آموزه‌های اسلامی بود و باید در این زمینه نیروهای زیادی تربیت شوند تا راه و مسیر قرآنی از طریق هنر برای مردم جامعه و جهان آموزش داده شود، چرا که هنر بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم و آموزه های قرآنی است.

بازیگر سریال «مردان آنجلس» افزود: برای افرادی همچون مرحوم فرج الله سلحشور احترام زیادی قائل هستم و معتقدم این نوع افراد کمتر در سینمای ایران یافت می شوند و باید قدردان آنها بود.

یاری خاطر نشان کرد: بنده قبل از انقلاب با فرج الله سلحشور آشنا شدم و نقطه شروع کارمان هم از یکی از مساجدتهران بود و افتخار می‌کنم که در سریال «مردان آنجلس» فرج‌الله سلحشور به عنوان بازیگر حضور داشتم.

بازیگر سریال "شب دهم"افزود: فیلم های قرآنی به دلیل اینکه برگرفته از قصص قرآن است، در میان مردم محبوبیت خاصی دارد و حتی تکرار تماشای این نوع فیلم ها برای مردم جذابیت دارد و نیاز است که با حمایت مسئولان در زمینه ساخت فیلم های قرآنی همت بیشتری گماشته شود، چرا که ما در کشوری اسلامی زندگی می کنیم و قرآن راه سعادت ما را تعیین می کند و نیاز است که آن را به معنای واقعی به مردم معرفی کنیم.

ارسال نظر: