دبیر کل جامعه اسلامی کارگران در دیدار با حزب موتلفه استان تهران:

جلسات مشترک جامعه اسلامی کارگران و حزب موتلفه برای عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری

کدخبر: 2028682

دبیر کل جامعه اسلامی کارگران در دیدار با قائم مقام دبیر کل، دبیر استان و برخی اعضای هیات اجرایی حزب موتلفه بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم دو تشکل برای عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری جلسات مشترک برگزار کنند، کمیته‌های تخصصی و مشورتی می تواند میان دو حزب شکل گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، قائم مقام دبیر کل، دبیر استان و برخی اعضای هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی با حضور در دفتر جامعه اسلامی کارگران با این تشکل دیدار و گفتگو کردند.

حمیدی دبیر کل جامعه اسلامی کارگران در این نشست ضمن تبریک هفته کارگر و تاکید بر ضرورت وحدت نیروهای انقلابی اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور انسجام نیروهای انقلاب و ولایی نیاز به وحدت دارد و باید با تشکیلاتی قوی انسجام نیروهای اصولگرا و انقلابی بیشتر شود تا برای توسعه کشور اقدامات جدی انجام دهیم.

وی افزود: موتلفه همواره پیشقدم در فعالیت های حزبی و وحدت میان اصولگرایان بوده و همه اصولگرایان نیز به دنبال انسجام و وحدت باشند تا منشور و فرمایشات رهبری را انجام دهند.

حمیدی تصریح کرد: حرکت اخیر تحول تشکیلات جامعه اسلامی کارگزان را مدیون مرحوم عسگراولادی هستیم که از ایشان کمک گرفتیم و ایشان کمک های شایانی از نظر تشکیلاتی به ما کرد زیرا کارگران قشر وسیعی در کشور هستند.

وی ادامه داد: اطاعت از ولی فقیه نکته جدی و بارز در جامعه اسلامی کارگران است . ما همواره با موتلفه اسلامی همکاری های نزدیک داشته ایم و امیدواریم تبادلات دو تشکل بیشتر از گذشته شود.

دبیر کل جامعه اسلامی کارگران بیان داشت: پیشنهاد می کنم دو تشکل برای عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری جلسات مشترک برگزار کنند. کمیته های تخصصی و مشورتی می تواند میان دو حزب شکل گیرد .

محمد علی امانی قائم مقام دبیر کل و دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی نیز در این دیدار گفت: مرحوم عسگراولادی در حمایت از جامعه اسلامی کارگران در زمانی که دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری بودند دغدغه جدی داشتند.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت نیروهای خودی و انقلابی بیان داشت: کسانی که دغدغه حمایت و صیانت از انقلاب دارند باید مشکلات کشور را شناسایی و کار تشکیلاتی را آسیب شناسی کنند زیرا با شناخت آسیب ها می توان برنامه ریزی صحیح داشته باشیم.

امانی تاکید کرد: باید بتوانیم نیروهای انقلاب را شناسایی کنیم.

جوکار دبیر استان تهران حزب موتلفه اسلامی نیز در این نشست مشترک با تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر احزاب اصولگرا بیان داشت: روز کار گر را تبریک و دو طرف ظرفیت هایی دارند که با تعامل و همکاری مشترک می توانند بهتر در جهت تقویت انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی افزود: در انتخابات گذشته برکات همگرایی اصولگرایان را دیده ایم و این همگرایی ادامه خواهد داشت و ارتباط میان تشکل های حزب موتلفه اسلامی و دیگر تشکل های اصولگرایان در آینده بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر: