مهدی تاج

کدخبر: 2030414

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال که در دو دوره حضور علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم با وی همکاری می‌کرد و در فدراسیون فوتبال حضور داشت از این هفته مهمان «نسیم آنلاین» خواهد بود و به سوالات مخاطبان محترم پاسخ خواهد داد.

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال از این هفته مهمان « نسیم آنلاین » است. مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال موفق شد با کسب 50 رای از 73 رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون معرفی شود و جایگزین علی کفاشیان در این فدراسیون شود.

تاج که در دو دوره ریاست فدراسیون علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم فعالیت می‌کرد، این بار توانست مقتدرانه و در رقابت با مصطفی آجورلو و عزیزالله محمدی جایگزین علی کفاشیان باشد تا چالشی‌ترین دوران مدیریت در فوتبال خود را سپری کند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران این بار دعوت « نسیم آنلاین » را قبول کرده و مخاطبان این رسانه می‌توانند سوالات خود درخصوص کی‌روش، لیگ برتر، مدیریت در سطح اول فوتبال کشور، چگونگی رئیس شدن و .... را از وی بپرسند.

شما می‌توانید سوالات خود را از طریق بخش ارسال نظرات همین خبر و یا ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه به شماره 100033 با ما در میان بگذارید.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به سوالات مخاطبان «نسیم آنلاین» پاسخ داد و شما می‌توانید متن پاسخ رئیس فدراسیون فوتبال را از اینجا بخوانید.

ارسال نظر: