گزارش «نسیم آنلاین» از وداع با شکوه با دریادار محمد ناظری

پیکر "فرمانده" در گلزار شهدای چیذر آرام گرفت

کدخبر: 2031871

پیکر مطهر سردار شهید محمد ناظری صبح امروز بر روی دستان مردم تهران تشییع و در امامزاده علی اکبر چیذر به خاک سپرده شد.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین »:: پیکر مطهر سردار شهید حاج محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه، و فرمانده محبوب مستند مسابقه "فرمانده" صبح امروز و پس از آنکه پیکر وی با تشریفات ویژه ای به تهران منتقل شد، با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری و آحاد مردم شهید پرور از مقبره الشهدا شهرک محلاتی تشییع شد.

در این مراسم که خیل انبوهی مردم حضور داشتند، بسیاری از کسانی که تنها وی را از طریق مستند مسابقه "فرمانده" می شناختند با لباس سیاه حضور یافته بودند و در فقدان او می گریستند.

پس از تشییع پیکر استاد فنون نظامی نیروهای مسلح کشور جمع کثیری از مردم شهیدپرور تهران بر پیکر مطهر وی نماز خواندند.

پیکر این رزمنده 8 سال جنگ تحمیلی که سالها به در عرصه تربیت و آموزش یگان های تخصصی و حرفه ای "ندسا" (نیروی دریایی سپاه) و فرماندهی یگان های تکاوری و هوابرد خدمت کرده بود، پس از اقامه نماز جهت خاکسپاری به گلزار شهدای امام‌زاده علی اکبر چیذر انتقال و در جوار شهدای مدفون در صحن این امام زاده آرام گرفت.

در جریان تشییع پیکر مطهر سردار حاج محمد ناظری دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس و حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌‎فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما نیز حضور داشتند.

دریادار حسین فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشیع پیکر سردار ناظری در جمع خبرنگاران با اشاره به شخصیت اثرگذار این سردار رشید اسلام در دوران دفاع مقدس تا کنون اظهار داشت: وی فرمانده‌ای مومن، متعهد و فداکاری بود و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاگردان و افسران بسیاری را تحت آموزش قرار داده و خدمات مؤثری در این رابطه به عرصه ظهور رسانده بود.

وی گفت: شهید ناظری به حق یکی از پاسداران مخلص انقلابی بود که به اولیای الهی و ولایت اهل بیت (علیهم السلام) محبت ویژه‌ای داشت و حائز بالاترین سطح تجربه و تخصص بود.

فدوی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری رزمایش در خلیج فارس اظهار داشت: پاسداری از حریم اسلام برای پاسداران حد و مرزی ندارد و با تکیه بر این موضوع در سال جاری نیز رزمایش‌های دریایی متعددی را برای آمادگی از حریم اسلام برگذار می‌کنیم.

لازم به ذکر است سردار محمد ناظری از فرماندهان زُبده نیروی دریایی سپاه بود که پس از دفاع مقدس با همراه داشتن "عارضه شیمیایی" در تربیت و آموزش یگان های تخصصی و حرفه ای ندسا و فرماندهی یگان های تکاوری و هوابرد این نیرو خدمات ارزنده‌ای داشت.

وی همچنین در چندین ماموریت، فرماندهی ناوگروه های اعزامی نیروی دریایی سپاه به خلیج عدن برای تأمین امنیت تردد کشتی‌ها و شناورهای تجاری در سال های اخیر را عهده دار بود.

سردارحاج محمد ناظری در مستند مسابقه «فرمانده» که از شبکه افق پخش می شد خود نیز در جایگاه یک فرمانده حاضر شده بود.

همچنین مجلس ترحیم دریادار محمد ناظری، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه عصر فردا، جمعه از ساعت 16:30 تا 18:30 در مسجد امام خمینی(ره) واقع در فاز یک شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

ارسال نظر: