معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی:

اورژانس اجتماعی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

کدخبر: 2032758

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: به دنبال واگذاری بسیاری از امور سازمان بهزیستی به بخش خصوصی هستیم و در فاز نخست اورژانس اجتماعی به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، میزان نوشت: حبیب الله مسعودی فریددر گفتگویی گفت: معتقد هستیم تمام امور اجرایی سازمان بهزیستی کشور باید به بخش خصوصی واگذار شود و تاکنون نیز سازمان بهزیستی در این راستا پیشگام بوده است.

وی افزود: بسیاری از امور سازمان بهزیستی کشور از جمله راه اندازی مراکز نگهداری از سالمندان، راه اندازی مهدهای کودک و همچنین اداره مراکز کودک و خانواده که ویژه کودکان خیابانی است اکنون توسط بخش خصوصی هدایت می شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از احتمال واگذاری تمام سطوح اورژانس اجتماعی به بخش خصوصی خبر داد و اظهارکرد: در حال حاضر سطح 2 و 3 اورژانس اجتماعی به بخش خصوصی واگذار شده است و قرار شده طی 2 تا 3 سال آینده، سطح یک این اورژانس نیز از هدایت مستقیم سازمان بهزیستی خارج و به بخش خصوصی واگذار شود.

مسعودی فرید با اشاره به نحوه جذب نیرو در سازمان بهزیستی کشور و گلایه های مطرح شده پیرامون کمبود نیرو در این سازمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به ازای بازنشستگی هر 3 تا 4 نیرو در سازمان بهزیستی، یک نیرو جذب سازمان می شود و هدف دولت نیز کاهش نیروهای دولتی است.

وی تاکید کرد: زمانی که می توان با واسپاری امور به بخش خصوصی یک نهاد را اداره کرد نباید به دنبال اضافه کردن نیرو بود و برنامه ما چابک سازی سازمان بهزیستی کشور است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص نحوه نظارت ها و دستورالعمل های موجود در رابطه با نحوه حضور نیروها در سازمان بهزیستی کشور اذعان کرد: اگر تغییراتی در نحوه دستورالعمل ها و نظارت های سازمان های بهزیستی اعمال شود، می توان هدایت نیروهای بخش خصوصی به نفع برنامه های سازمان را شاهد بود.

ارسال نظر: