پیام تبریک فدراسیون فوتبال برای باشگاه پرسپولیس

کدخبر: 2034918

رئیس جدید فدراسیون فوتبال کشورمان که رقابت‌های این فصل لیگ تحت ریاست او بر سازمان لیگ برگزار شد، در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر و حضور پرشور هواداران را به سرپرست باشگاه پرسپولیس تبریک گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رئیس جدید فدراسیون فوتبال کشورمان که رقابت‌های این فصل لیگ تحت ریاست او بر سازمان لیگ برگزار شد، در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر و حضور پرشور هواداران را به سرپرست باشگاه پرسپولیس تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

جناب آقای علی اکبر طاهری

مدیریت محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

با سلام و تحیت

کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر (جام خلیج همیشه فارس) در روز پایانی این مسابقات نشان از تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر همه ارکان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس داشته و این خود دلیلی روشن بر تشکر و قدردانی هواداران پرشور این باشگاه در روز پایانی این مسابقات دارد. تیم فوتبال پرسپولیس در روزی در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت که تب فوتبال و شور و عشق هواداران این رشته پرطرفدار در کشور و در سه استان در نهایت خود بود و نشان از آینده‌ای روشن برای فوتبال کشور بویژه دورنمایی درخشان برای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ادامه راه خود در مسابقات فصل آتی و لیگ قهرمانان آسیا دارد.

فدراسیون فوتبال جمهوی اسلامی ایران کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر (جام خلیج همیشه فارس) را به جنابعالی، اعضای کادر فنی، بازیکنان با انگیزه و خانواده‌های ایشان و هواداران پرشور و بیشمار این باشگاه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزونتان را در فصل آتی مسابقات لیگ برتر و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 از درگاه باریتعالی مسئلت دارد.

مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال

ارسال نظر: