عصر امروز

عیادت نهاوندیان از مادر سردار متوسلیان

کدخبر: 2034927

رئیس دفتر رییس‌جمهوری از مادر سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است، عیادت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس دفتر رییس‌جمهوری از مادر سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است، عیادت کرد.

محمد نهاوندیان عصر سه شنبه در دیدار با بی‌بی معصومه حسینی‌زاده مادر سردار حاج احمد متوسلیان، ضمن احوالپرسی و پرس و جو درباره روند درمانی و رسیدگی‌های پزشکی، برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

رییس دفتر رییس‌جمهوری همچنین اظهار داشت: به طور قطع تربیت شما که فرزندی چون حاج احمد حاصل آن بوده و صبری که در همه این سال‌ها در تحمل غم فراق ایشان داشته‌اید، برای همه ما درس‌آموز و الگوست و خداوند برای این صبر و بردباری شما اجر شایسته‌ای قرار خواهد داد.

وی همچنین در مجلس ترحیم والده مسعود سلطانی‌فر معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور یافته و با قرائت فاتحه آمرزش آن مرحومه را از خداوند مسألت کرد.

نهاوندیان بعد از ظهر سه‌شنبه در مجلس ترحیم و سوگواری مادر آقایان مسعود و محمد سلطانی‌فر که با حضور جمع زیادی از مسوولان و شخصیت‌های لشکری و کشوری برگزار شد، شرکت کرد.

ارسال نظر: