نماینده استان فارس در نطق پیش از دستور مجلس خبرگان:

رهنمودهای رهبر انقلاب در مقاطع مختلف انقلاب قابل ستایش است

کدخبر: 2034929

آیت الله بهشتی در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک به آیت الله جنتی برای انتخاب به عنوان رئیس مجلس خبرگان گفت:رهنمودهای رهبر انقلاب در مقاطع مختلف انقلاب قابل تقدیر و ستایش است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت الله احمد بهشتی نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور دومین جلسه اجلاسیه اول دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری با تبریک به آیت الله جنتی برای انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری ، به جایگاه مجلس خبرگان رهبری و اصل ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره نمود و در سخنانی از مدیریت ، قدرت و تدبیر مقام معظم رهبری تجلیل به عمل آورد و گفت: رهنمود های رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف انقلاب به ویژه در مسائل هسته ای و برجام قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود: حقیقت این است که رهبری نظام،کاری بسیار بزرگ و خطیر است. اگر نگاهی به اصل 109 و 110 قانون اساسی بعداز بازنگری که به تصویب ملت شریف رسیده بیندازیم، می‌بینیم شرایط و صفات رهبر علاوه بر اجتهاد و عدالت و تقوا، اموری است که تعیین مصداق آن ،چندان آسان نیست.

آیت الله بهشتی اظهار داشت: رهبر فرزانه ما از لحاظ بینش صحیح سیاسی و اجتماعی،تدبیر ،شجاعت ،مدیریت و قدرت کافی برای رهبری امتحان خود را به خوبی داده اند، و اما وظایف و اختیارات رهبری هم توان فوق العاده می‎خواهد.

نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کافی است به رهنمودهای ایشان در مسأله برجام توجه کنیم که تیم مذاکره کننده را تشویق و هدایت کردند و آن ها توانستند حقانیت و عزت ایران اسلامی را در همه مراحل به اثبات برسانند. اگر دشمن عهد شکنی کند،خودش غیر قابل اعتماد و مقصر است؛ ولی تیم پر کار مذاکره کننده نه قصوری دارد و نه تقصیری، بلکه باید از آن ها تشکر کرد.

وی با بیان اینکه در برخی از کشورهای اسلامی مثل عربستان استبداد مطلق حاکم است مسلمان که احکام گردن زدن انقلابیونی چون شیخ نمر را امضاء می کند و برای سرکوب مردم بحرین نیرو می فرستد،اظهار داشت: مردم سوریه قانون اساسی می خواهند ولی به رغم او مردم عربستان قانون اساسی نمی خواهند، چرا طبق اسناد پانامه 80 میلیون دلار از پول مردم را به نخست وزیر اسرائیل داده تا برای انتخابات صرف کند؟! اکنون رژیم پوشالی سعودی برای ماندگار شدن خود، دست به دامن اتحاد با اسرائیل شده است.

آیت الله بهشتی خاطرنشان کرد: در ترکیه هم دموکراسی اسمی برقرار است، ولی استبداد حزبی اردوغان ـ که می خواهد جانشین شاهان عثمانی باشد ـ ترکیه را بر لبه پرتگاه قرار داده است. مردم مظلوم سوریه قربانی هوس های بان عثمانیزم وی شده اند.

نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: برگردیم و نگاهی بیفکنیم به شعار پر بار امسال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است. قطعاً دولت محترم و در رأس آنها ریاست محترم جمهوری به این شعار سازنده عمل می ­کنند و امیدواریم که شاهد اقدامات و اعمال مدبرانه دولتمردان دل سوز باشیم.

ارسال نظر: