شهرام محمودی: پیروزی بر چین و لهستان از نظر روحی خیلی به تیم کمک کرد

کدخبر: 2035343

ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به اینکه دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته گفت: پیروزی بر چین و لهستان از نظر روحی خیلی به تیم کمک کرد و الان شرایط تیم خیلی خوب است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شهرام محمودی در آستانه مسابقات انتخابی المپیک گفت: خدا را شکر وضعیت مان خیلی خوب است. در چند روز پایانی شرایطمان بهتر شده، در فرانسه دو بازی بد داشتیم و به دلیل شرایط بدنی قدری اذیت می شدیم اما از زمانی که به ژاپن رسیدیم شرایط تغییر کرده و دو بازی تدارکاتی با چین و لهستان را با برد پشت سر گذاشتیم. همین موضوع از نظر روانی خیلی به ما کمک می کند و امیدواریم که بتوانیم با همین روند ادامه دهیم و در نهایت سهمیه مسابقات انتخابی المپیک را کسب کنیم.

وی افزود: پیش بینی کردن در ورزش سخت است. امیدوارم بتوانیم همینطور روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. به اعتقاد من هر تیمی که شانیسته تر باشد سهمیه را کسب می کند. شخصاً به تیم ایران بیشترین شانس را می دهم. امیدوارم همانطور که تا کنون همه حمایت کردند، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون و همه مردم باز هم از تیم ملی حمایت کنند تا به موفقیت برسیم.

محمودی با قدردانی از ابراز محبت ها پس از آسیب دیدگی اش گفت: مردم نگران بودند که به بازی می رسم یا خیر. اما خداراشکر شرایط خیلی خوبی دارم و از نظر بدنی هم آماده هستیم. امیدوارم بتوانم در طول مسابقات خیلی به تیم ملی کمک کنم و در صعود تیم ملی نقشی هر چند کوچک داشته باشم.

ارسال نظر: